ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

صدر نشینی DS در جدول رضایت مندی مشتریان ایرانی

حدود دو سال قبل بود که شرکت آرین موتور تابان به عنوان زیر مجموعه ای از گروه مدیریت سرمایه آرین به عنوان یکی از بازیگران مهم بازار خودروهای وارداتی، پس از انجام مذاکرات مربوطه، حق ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

حدود دو سال قبل بود که شرکت آرین موتور تابان به عنوان زیر مجموعه ای از گروه مدیریت سرمایه آرین به عنوان یکی از بازیگران مهم بازار خودروهای وارداتی، پس از انجام مذاکرات مربوطه، حق انحصاری واردات و توزیع محصولات کمپانی دی اِس در ایران را در اختیار گرفت.

این شرکت تمام توان خود را برای پایه ریزی شبکه فروش و خدمات پس از فروش ویژه، با تکیه بر تجربه منابع انسانی و مدیریت حرفه ای و همگام با استاندارد های برجسته ی برند دی اِس، به کار گرفته است.بنا بر اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles در ایران، توانست با کسب 736 امتیاز بر رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار گیرد. این رتبه بندی با در نظرگرفتن شاخص هایی از قبیل تحویل مناسب خودرو، ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان، نحوه پاسخگویی و ... صورت می پذیرد.

آرین موتور در حالی به این موفقیت دست یافت که تنها اندکی بیش از یکسال از شروع عرضه رسمی محصولات برند پریمیوم فرانسوی دی اس میگذرد. این شرکت در راستای سیاست های جهانی برند DS تمهیدات ویژه ای جهت ارتقای رضایت مندی مشتریان در نظر گرفته است که همسو با بهبود مستمر فرایندهای داخلی سازمان می باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sd
    sd | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    تو فرانسویا خدایش این برند از همه شیکتره .اون رنو ک طراحیش افتضاح .پژو هم ک دیگه نگو

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

      تالیسمان افتضاحه؟

مطالب پیشنهادی