ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات احتمالی اسکنر عنبیه گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

در روزهای اخیر اطلاعات بسیاری از پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 منتشر شده و حالا بر اساس گزارش منابع کره ای نزدیک به این شرکت به نظر می رسد سامسوگ قصد دارد در موبایل ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در روزهای اخیر اطلاعات بسیاری از پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 منتشر شده و حالا بر اساس گزارش منابع کره ای نزدیک به این شرکت به نظر می رسد سامسوگ قصد دارد در موبایل گلکسی اس 9 از یک اسکنر عنبیه ارتقا یافته و بسیار پیشرفته استفاده کند.

اسکنر عنبیه به کار رفته در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از رزولوشن 2 مگاپیکسلی بهره می برد در حالی که قراراست در پرچمدار آتی حسگری با رزولوشن 3 مگا پیکسلی به کار رود. در این صورت انتظار می رود کارایی آن نسبت به قبل بهبود قابل توجهی یابد.

بهبود کیفیت این ماژول همچنین در شناسایی بهتر عنبیه کاربر در شرایط نور کم، استفاده از عینک و حرکت های چشم نیز موثر خواهد بود.

گلکسی S8 و S8 پلاس
گلکسی اس 8 از اسکنر عنبیه با رزولوشن 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

از سوی دیگر بعید به نظر می رسد که سناریو های تعریف شده برای عملکرد این تکنولوژی در تلفن هوشمند آتی، تفاوت چندانی با پرچمداران فعلی داشته باشد.

انتظار می رود در اواخر سال 2018 تا اوایل سال 2019 اسکنر های عنبیه در موبایل های گلکسی سری A و C نیز تعبیه شوند.

پیش از این اطلاعاتی از گلکسی اس 9 منتشر شده بود که اشاره به پشتیبانی از دو سیم کارت داشت. همچنین گزارش شده بود که سری گلکسی اس 9 قرار نیست نمایشگری با نسبت ۲۱:۹ داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    دوستانی که به تولید محتوا،بازاریابی محتوا،به اشتراک گذاری تخصص خود (به صورت فیلم ،صوت ، متن )،نویسندگی در حوزه کارآفرینی،کسب وکار و استارتاپ علاقه مند هستند می توانند به سایت http://iranrooyesh.ir مراجعه بفرمایند

  • jojo ali lo
    jojo ali lo | ۲۱ آذر ۱۳۹۶

    میخرم

مطالب پیشنهادی