ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

یازده شوالیه M POWER؛ برنامه ب ام و برای تاخت و تاز در بازار با مدل های تقویت شده

مقامات ب ام و این روزها چهار عدد را به عنوان بخشی از استراتژی خود برای آینده نه چندان دور تعیین کرده اند. این اعداد عبارتند از: 11، 15، 2020 و 100,000. اگر بطور خلاصه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

مقامات ب ام و این روزها چهار عدد را به عنوان بخشی از استراتژی خود برای آینده نه چندان دور تعیین کرده اند. این اعداد عبارتند از: 11، 15، 2020 و 100,000.

اگر بطور خلاصه بخواهیم این اعداد را تفسیر کنیم، باید بگوییم که تا سال 2020 باواریایی ها 11 خودرو با نشان M و 15 خودرو با قطعاتی به امانت گرفته شده از بخش M راهی بازار خواهند کرد. آنها همچنین امیدوارند که این مدل ها سالانه 100 هزار مشتری بیشتری را به سمت محصولات ب ام و روانه کند.

برنامه جاه طلبانه ب ام و برای تصاحب بازار در چند سال آینده در حالی مطرح می شود که رقیبی مثل آلفارومئو هنوز نتوانسته بیش از دو مدل با پسوند QV که در واقع نقشی همانند نشان M دارد، ارایه کند.

شاید تولید 11 مدل با نشان M در ابتدا کمی غیر واقع بینانه تصور شود، اما وقتی نگاهی به اخبار منتشر شده پیرامون مدل هایی مثل M8 (در دو نسخه)، X3 M، X4 M و نسخه M نسل جدید X5 داشته باشیم و آنها را در کنار مدل های کنونی مثل M4 کوپه و کابریو، M2 ،M5 و اخیرا M3 CS قرار دهیم، خواهیم دید که دستیابی به رقم یاد شده چندان هم سخت و دشوار نیست.

آقای فرانک فن میل (Frank van Meel) مدیر بخش M ب ام و که در مصاحبه با نشریه انگلیسی Autocar به یعضی از جزئیات استراتژی جدید باواریایی ها اشاره کرده، درباره اهمیت M3 و نسل بعدی آن نیز صحبت نموده و گفته:

در کنار M5، مدل M3 نیز نقشی بسیار حیاتی برای ب ام و دارد. اگر چه این خودرو نخستین مدل با نشان M نبود، اما آن نماینده تمام ویژگی ها و خصوصیات برند ما است.

از میان دیگر مدل ها نیز گزینه هایی وجود دارند که می توانند کاندیدای نشان M باشند؛ مدل هایی مثل Z4 و X7 که تا زمان معرفی آنها باید کمی منتظر بمانیم.

درباره مدل های M Performance یا همان نسخه های ارزان تر و مناسب تر برای رانندگی روزمره نیز می دانیم که X1، X2 و سری 1 با موتور 2 لیتری 300 اسب بخاری جزو اصلی ترین گزینه ها خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی