ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید نمایشگر دو روی سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در هفته های اخیر پتنت های بسیاری از نمایشگر های تاشو، کاملاً مدور، انعطاف پذیر و خمیده را ثبت کرده. اخیراً تصویر پتنت متفاوتی از این کمپانی منتشر شده که اشاره به نوع خاصی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

سامسونگ در هفته های اخیر پتنت های بسیاری از نمایشگر های تاشو، کاملاً مدور، انعطاف پذیر و خمیده را ثبت کرده. اخیراً تصویر پتنت متفاوتی از این کمپانی منتشر شده که اشاره به نوع خاصی از نمایشگر دو رو دارد.

درخواست ثبت پتنت جدید اولین بار در سال 2015 در کره و در سال 2016 در آمریکا ارائه شده بود و حالا تصویر آن توسط اداره ثبت علائم تجاری و پتنت های آمریکا منتشر شده است.

تصویر موبایلی که در این پتنت دیده می شود، ظاهر تلفن هوشمند میزو پرو 7 را در ذهن تداعی می کند. البته پتنت سامسونگ به نمایشگری یکپارچه اشاره دارد؛ در حالی که موبایل میزو از یک نمایشگر اضافه جداگانه در بخش پشتی بهره می برد.

بر اساس اطلاعات و تصاویر این پتنت، نمایشگر از یکی از گوشه های موبایل به سمت پشت ادامه پیدا می کند. البته تنها بخشی از قسمت پشتی را می پوشاند. احتمالاً هر دو سمت نمایشگر نیز از فرمان های لمسی پشتیبانی خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که این پتنت در تلفن های هوشمند آتی سامسونگ به کار خواهد رفت یا خیر. البته در صورت معرفی موبایل های بهره مند از این نمایشگر نیز به نظر نمی رسد درآینده نزدیک شاهد چنین موبایلی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    بابا تورو به همه مقدسات بسته دیگه کمپانی میزو هم گوشی تا شو زده داره میده بیرون پنج ساله سامسونگ فلان کرد گوشی انعطاف پذیر ساخته اخرشم یه گوشی تاشو به سبک موتورولا ۱۰ سال پیش میده بیرون بعد میگن عجب گوشی ، بسته بابا شرم کنید

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    چقدر چرت، خودشو مسخره کرده

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    واقعا دیگه شرکت ها چقدر رو صفحه نمایش وقت میزارن بخدا مشکل گوشی ها باتریه باتری و باتری

مطالب پیشنهادی