ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات و رندرهای جدید گلکسی اس 9

به تازگی طرحی از موبایل پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 منتشر شده که ابعاد آن را مشخص کرده. همچنین رندرهای جدید موبایل مذکور و نسخه پلاس آن، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت را ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۱

به تازگی طرحی از موبایل پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 منتشر شده که ابعاد آن را مشخص کرده. همچنین رندرهای جدید موبایل مذکور و نسخه پلاس آن، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت را نشان می دهد.

طرحی منتشر شده از گلکسی اس 9 که در شبکه اجتماعی وِیبو چین منتشر شده، به ابعاد 147.63 در 68.69 میلی متری آن اشاره می کند. در حالی که ضخامت این تلفن هوشمند 8.41 میلیمتر عنوان شده است.

طرح منتشر شده از گلکسی اس 9، ابعاد آن را مشخص می کند. برای مشاهده دقیق تر روی تصویر کلیک کنید.

البته در تصاویر به نظر می رسد که دوربین اصلی کمی از پشت موبایل بیرون زده، لذا با محاسبه ضخامت دوربین، قطر موبایل به 8.76 میلی متر می رسد. یادآوری می کنیم که ابعاد گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو) برابر 148.9 در 68.1 میلی متر با ضخامت 8 میلیمتر است. لذا گلکسی اس 9 در ابعاد، تغییر چندانی با نسخه فعلی نخواهد داشت.

همچنین بر اساس رندر هایی که از دو پرچمدار آتی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده، جایگاه حسگر اثر انگشت نسبت به اس 8 بهبود یافته. حالا این حسگر در زیر دوربین قرار گرفته و بدین ترتیب لمس آن راحت تر شده و احتمال تماس انگشت با لنز و چرب شدن شیشه آن را کاهش می دهد.

رندر منتشر شده از گلکسی های اس 9 (پایین) و اس 9 پلاس (بالا)

بر اساس رندرها گلکسی اس 9 از دوربین اصلی تکی و نسخه پلاس آن از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد. قرار است دو پرچمدار یاد شده در رنگ های مشکی، نقره ای تیتانیومی، ارغوانی، آبی و طلایی به بازار عرضه شوند.

قرار است گلکسی اس 9 با نمایشگر 5.8 اینچی از نوع AMOLED و چیپست اسنپدراگون 845 عرضه شود. همچنین از رم 4 یا 6 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت برخوردار خواهد بود.

انتظار می رود گلکسی های اس 9 و اس 9 پلاس در MWC سال 2018 (7 اسفند تا 10 اسفند سال جاری) به طور رسمی معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    توی اس 8 ممکنه بتونی بدون کثیف کردن لنز، از سنسور اثر انگشت استفاده کنی. ولی توی این طراحی اصلاً نمیشه. معمولاً وسط اثر انگشت را میذارن روی سنسور که در این صورت بالای انگشت حتماً روی لنز قرار میگیره. باید فاصله سنسور و لنز را بیشتر کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی