ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار اطلاعاتی از نسخه ۲۰۱۸ نوکیا ۶ پیش از رونمایی رسمی

سازمان رگولاتوری چین (Tenaa) به ناچار عکس‌ها و اطلاعاتی راجع به نوکیا ۶ که سال ۲۰۱۸ قرار است به بازار آید فاش کرد. این مشخصات نشان می‌دهد که این مدل تفاوت آشکاری با مدل قبلی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

سازمان رگولاتوری چین (Tenaa) به ناچار عکس‌ها و اطلاعاتی راجع به نوکیا ۶ که سال ۲۰۱۸ قرار است به بازار آید فاش کرد. این مشخصات نشان می‌دهد که این مدل تفاوت آشکاری با مدل قبلی این برند نخواهد داشت.

هرچه بیشتر به نمایشگاه CES امسال نزدیک می‌شویم. گمانه‌زنی درباره‌ی معرفی مدل‌های مخلتف برند‌ها شروع می‌شود. در این میان کارشناسان معتقدند که شرکت HMD Global احتمالاً در این نمایشگاه همانند سال گذشته حضور نخواهد یافت و نسل بعدی موبایل‌های نوکیا را در چین معرفی می‌کند.

به هر حال از شواهد پیداست که نوکیا ۹ پرچمدار نسل جدید برند فنلاندی خواهد بود. در کنار آن مدل به‌روز شده‌ی نوکیا ۸ و میان‌رده‌ی نوکیا ۶، خانواده‌ی سال ۲۰۱۸ این برند را کامل خواهند کرد.

نوکیا ۶  که شماره‌ی مدل TA-1054 را یدک می‌کشد پیشتر با نوکیا ۹ اشتباه گرفته شده بود اما مشخص شد که این مدل، نسخه به روز شده‌ی نوکیا ۶ سال قبل است که  به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

مشخصات مدل یاد شده هنوز به طور کامل معلوم نشده است اما سازمان رگولاتوری چین (Tenaa) ناچار شده که اطلاعاتی کلی درباره این موبایل را در اختیار کاربران قرار دهد.

عکس‌هایی که Tenaa از نوکیا ۶ منتشر کرده از نمایشگری با حاشیه‌ باریک در این موبایل خبر می‌دهد که در پشت بدنه‌ی آن اسکنر اثر انگشت قرار گرفته و لوگوی نوکیا در دو وجه آن درج شده است. نکته‌ی عجیب اینجاست که دوربین تعبیه شده‌ی در این موبایل یادآور دوربین به‌کار گرفته شده در نوکیا ۵ بوده و پیشرفتی نکرده است. البته هنوز مشخص نیست که این مدل نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد داشت یا ۱۷:۹.

شایعات حاکی از آن است که نوکیا ۶، چیپست پردازشگر اسنپدراگون ۶۶۰ و نمایشگری ۵.۵ اینچی خواهد داشت اما هنوز باید برای دریافت اطلاعات کامل این مدل منتظر جزئیات دیگری ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    ?

  • sd
    sd | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    آشغاله

مطالب پیشنهادی