ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت آزمایشی جدید اینستاگرام پست های پیشنهادی را به فید کاربری می آورد

اینستاگرام به تازگی تست بخش جدیدی به نام “recommended for you” را برای گروه کوچکی از کاربران خود آغاز کرده است. این بخش پست هایی را که دوستان شما پسندیده اند و پست هایی که الگوریتم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۳

اینستاگرام به تازگی تست بخش جدیدی به نام “recommended for you” را برای گروه کوچکی از کاربران خود آغاز کرده است. این بخش پست هایی را که دوستان شما پسندیده اند و پست هایی که الگوریتم اپلیکیشن تصور می کند مورد پسندتان واقع شوند را مستقیما به فید شما می آورد.

اینستاگرام در مصاحبه با The Verge ضمن تأیید راه اندازی این بخش به طور آزمایشی، اعلام کرده که ما همیشه مشغول آزمایش راه های جدیدی برای هدایت شما به سوی محتوای جذاب در اینستاگرام هستیم.

بخش “recommended for you” در حالی راه اندازی می شود که اینستاگرام مدت هاست در تب نوتیفیکیشن ها و قسمت “following”، پست های لایک شده توسط دوستان شما را به نمایش می گذارد.

خوشبختانه به گفته تسترهای اپلیکیشن، کاربر هر زمان که خواست می تواند بخش “recommended for you” را از روی تایم لاین خود حذف نماید. هنوز مشخص نیست که این بخش جدید چه موقع در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahab majidi
    Shahab majidi | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    این قابلیت برای من فعال شده و بسیار هم چیز مزاحم و بیخودیه. بدی قضیه اینه که غیر فعال هم نمیشه. وقتی روی سه نقطه تنظیماتش میزنم کرش میکنه و فورس کلوز میشه?

  • ezanlou saeed
    ezanlou saeed | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    داره شلوغ میشه اینستاگرام و این به نظرم جالب نیست

مطالب پیشنهادی