ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

با ۳۰۰ دلار صاحب آیفون X شوید

آیفون X شاید نماینده نسل آینده‌ی تلفن‌های هوشمند باشد اما قیمت هزار دلاری آن، مبلغی است که هر کاربری توان پرداخت آن را ندارد. برای این افراد، موبایل S9 شرکت Leagoo می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

آیفون X شاید نماینده نسل آینده‌ی تلفن‌های هوشمند باشد اما قیمت هزار دلاری آن، مبلغی است که هر کاربری توان پرداخت آن را ندارد. برای این افراد، موبایل S9 شرکت Leagoo می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

تفاوت ظاهری S9 با آیفون ‌X تنها در حسگر اثر انگشت آنهاست

در نگاه اول S9 ذره ای با آیفون X تفاوت ندارد حتی آیکون‌های باتری و وای‌فای آنها نیز مشابه یکدیگر است اما وقتی آنها را برگردانیم تفاوت این دو مدل با یکدیگر آشکار می‌شود. اگرچه دوربین دوگانه‌ی عمودی و استفاده‌ی همزمان از آلومینیوم و شیشه در هردو مدل دیده می‌شود اما وجود حسگر اثر انگشت و قرار گرفتن ۳ دکمه‌ی پاور و تنظیم صدا در یک سمت، S9 را از آیفون X جدا می‌کند. البته موبایل شرکت مالزیایی Leagoo در قسمت انتهایی خود کمی بیشتر از آیفون‌ X حاشیه دارد.

با تمام این شباهت‌های ظاهری، S9 هیچ شباهت سخت‌افزاری با گرانترین آیفون تاریخ ندارد چرا که این موبایل یک صفحه نمایش ۵.۸۵ اینچی AMOLED، یک پردازنده‌ی میان‌رده‌ی مدیاتک P40 دارد و در آن  ۶ گیگ رم، ۱۲۸ گیگ حافظه‌‌ی داخلی و یک جفت دوربین ۱۶ مگاپیگسلی تعبیه شده است.

مهمترین تفاوت این دو موبایل قیمت آنهاست؛ S9 شرکت Leagoo تنها ۳۰۰ دلار قیمت دارد و به همین دلیل می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون ۱۰۰۰ دلاری باشد البته تنها برای کسانی که جذابیت در نگاه اول را دنبال کرده و نمی‌خواهند از امکانات سخت‌افزاری این آیفون گران بهره برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    اره فدات میدونم//قربون اون چشات//چشم عموجون هرچی تومیگی درسته //باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی