ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه موبایل ادوبی لایت روم به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد

نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن لایت روم به تازگی به‌روزرسانی های مهمی دریافت کرده اند که قابلیت های مفیدی را برایشان به ارمغان می آورد. نسخه اندروید لایت روم با این به‌روزرسانی حالا از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن لایت روم به تازگی به‌روزرسانی های مهمی دریافت کرده اند که قابلیت های مفیدی را برایشان به ارمغان می آورد. نسخه اندروید لایت روم با این به‌روزرسانی حالا از میان بر اپلیکیشن ها پشتیبانی به عمل می آورد؛ قابلیتی که فقط کاربران اندروید نوقا و نسخه های جدیدتر می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

به لطف این قابلیت می توانید انگشت تان را روی آیکن اپ نگه داشته تا از طریق گزینه های نمایان شده به سرعت وارد مُدهای مختلف آن بشوید. به غیر از این، مدیریت حافظه هم نسبت به نسخه های پیشین به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

همچنین در این نسخه دیگر شاهد باگ هایی که روی اجرای اپلیکیشن در دیوایس های هوآوی، سامسونگ و پیکسل ۲ اختلال ایجاد می کرد نخواهید بود. اما در کنار اندروید نسخه iOS هم قابلیت های مفیدی دریافت کرده است.

کاربران لایت روم در iOS حالا می توانند واترمارک های متنی ساخته و آن ها را به خروجی هایشان بچسبانند. همچنین در این نسخه اپلیکیشن می توانید تصاویر HDR بسیار با کیفیت تری نسبت به قبل بگیرید.

در نهایت Auto mode اپلیکیشن برای تحویل دادن خروجی های بهتر ارتقاء یافته و حالا با آنالیز تصاویر به کمک هوش مصنوعی و مقایسه آن ها با هزاران تصویر ویرایش حرفه ای شده، چشم نوازترین خروجی های ممکن را تحویل تان می دهد. این موضوع برای نسخه اندروید اپلیکیشن هم صدق می کند.

برای دریافت نسخه جدید لایت روم می توانید همین حالا به اپ استور و گوگل پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی