ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه گذاری گسترده اپل در کمپانی تولید کننده لیزرهای Face ID

به گزارش شبکه CNBC اپل 390 میلیون دلار در کمپانی «Finisar» سرمایه گذاری خواهد. این شرکت آمریکایی در تولید چیپ های مرتبط به سنسورهای مجاورت و عمق سنج آیفون 10 و ایرپادها مشارکت دارد. بر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

به گزارش شبکه CNBC اپل 390 میلیون دلار در کمپانی «Finisar» سرمایه گذاری خواهد. این شرکت آمریکایی در تولید چیپ های مرتبط به سنسورهای مجاورت و عمق سنج آیفون 10 و ایرپادها مشارکت دارد.

بر این اساس Finisar از این سرمایه گذاری عظیم برای بازگشایی کارخانه 65 هزار مترمربعی در تگزاس استفاده می کند که فرصت اشتغال را برای 500 نفر به دنبال دارد.این کارخانه قرار است به ماشین های تولید لیزر تابش از سطح با کاواک عمودی (VCSEL) مجهز شود.

این دیودهای لیزری منحصر بفرد که نور را به صورت عمودی منتشر می کنند، در تعدادی از محصولات اپل به کار رفته و اساس فناوری هایی از قبیل Face ID ،ARKit، سنسور مجاورت و حتی انیموجی را شکل می دهند.

«جف ویلیامز»، مدیر ارشد عملیات اپل در این باره گفته است:

VCSEL پایه برخی از پیچیده ترین فناوری هایی هستند که توسعه داده ایم. همکاری با Finisar امکان گسترش مرزهای این فناوری و توسعه کاربردهای جدید را برای ما فراهم خواهد کرد.

برای مثال قابلیت توقف خودکار پخش موزیک در ایرپاد هنگام خارج شدن یکی از آنها از گوش کاربر به لطف همین دیودها میسر شده است.

اپل پیش از این نیز 200 میلیون دلار در کمپانی «Corning» که شیشه های گوریلاگلس مقاوم در برابر خش و شکستگی برای گجت های هوشمند را تولید می کند، سرمایه گذاری کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iranrooyesh
    iranrooyesh | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    دوستانی که به تولید محتوا،بازاریابی محتوا،به اشتراک گذاری تخصص خود (به صورت فیلم ،صوت ، متن )،نویسندگی در حوزه کارآفرینی،کسب وکار و استارتاپ علاقه مند هستند می توانند به سایت http://iranrooyesh.ir مراجعه بفرمایند

  • آریا
    آریا | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    خب به نظر میرسه دوباره کسب و کارها و کارخانه ها داره به امریکا برمیگرده.
    ترامپ داره همه وعده هاش رو عملی میکنه

مطالب پیشنهادی