ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میت 10 پرو، سلاح هوآوی برای ورود به بازار آمریکا

میت 10 پرو یکی از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار است و ظاهرا هوآوی قصد دارد از آن به عنوان ابزاری برای حضور در بازار پر رونق آمریکا استفاده کند. رسانه های محلی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

میت 10 پرو یکی از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار است و ظاهرا هوآوی قصد دارد از آن به عنوان ابزاری برای حضور در بازار پر رونق آمریکا استفاده کند.

رسانه های محلی کره با استناد به شعبه کره ای هوآوی اعلام کرده اند که این کمپانی در آینده نزدیک میت 10 پرو را با همکاری اپراتور AT&T در آمریکا عرضه خواهد کرد.

مدتی پیش هم یک فریمور AT&T برای میت 10پرو به بیرون درز کرده بود، بنابرین ممکن است کمپانی چینی در نمایشگاه CES ماه آینده این خبر را به صورت رسمی اعلام کند.

در صورتی که این توافق اجرایی شود، هوآوی به اولین تولید کننده عمده چینی تبدیل می شود که با اپراتورهای آمریکایی وارد شراکت می شود.از طرف دیگر باتوجه به اینکه هوآوی سومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه در دنیا به شمار می رود، همکاری این کمپانی با اپراتورهای آمریکایی می تواند توازن بازار موبایل این کشور را تغییر داده و بخشی از آن را از دست اپل و سامسونگ خارج کند.

میت 10 پرو از سخت افزاری قدرتمند، پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی، باتری با ظرفیت بالا و دوربینی برخوردار است که می تواند نظر کاربران آمریکایی را به خود جلب کند، حال باید منتظر ماند و دید که هوآوی این محصول ارزشمند را با چه قیمتی در اختیار آنها قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sepehrkazemi
    sepehrkazemi | ۶ خرداد ۱۳۹۷

    پر از امکانات درجه یک و لبریز از قدرت و کارآیی. بی شک این گوشی برای رقابت با Galaxy Note 8 راه کوتاه و ساده ای را در پیش خواهد داشت، اما هوآوی با معرفی این گوشی نشان داد که به حق لایق جایگاه دومی در جدول گوشی های هوشمند است.بار دیگر، هوآوی برای پرچمدار میت خود از سیلیکون خاص خودش استفاده کرده است و کاری به کار چیپ پرطرفدار اسنپدراگون ۸۳۵ نداشته است. درست شبیه کاری که اپل با سری چیپ‌های A در گوشی‌های آیفون کرده است. شاید بتوان گفت این بهترین انتخاب ممکن است – به راحتی می‌توان گفت این سریعترین گوشی اندرویدی است که تا بحال دیده‌اید.هوآوی گوشی میت ۱۰ پرو را هم به یک باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی آمپری تجهیز کرده است و بخاطر وجود توانایی‌های بی نظیر Kirin 970 در مدیریت توان، این باتری امسال عمر بسیار طولانی‌تری هم دارد. در ضمن، شارژر سوپرشارژی که همراه این گوشی ارائه می‌شود قادر است این باتری قول پیکر را تنها طی نیم ساعت تا ۵۰ درصد شارژ کند.هوآوی میت ۱۰ پرو حتی با صفحه همیشه روشن هم مصرف باتری بی‌نهایت کم و حیرت آوری دارد.

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

    سلاح خوبیه و رقیب اصلی نوت هشت

    • milad
      milad | ۲۲ آذر ۱۳۹۶

      به نوت نمیرسه

مطالب پیشنهادی