ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه سبک وزن اپلیکیشن نقشه گوگل با نام Google Maps Go منتشر شد

گوگل همزمان با انتشار نسخه سبک وزن اندروید اوریو موسوم به Go Edition، تصمیم گرفته که نسخه های سبک وزنی هم از محبوب ترین اپلیکیشن های خود منتشر کند. در همین راستا غول مانتین ویو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

گوگل همزمان با انتشار نسخه سبک وزن اندروید اوریو موسوم به Go Edition، تصمیم گرفته که نسخه های سبک وزنی هم از محبوب ترین اپلیکیشن های خود منتشر کند. در همین راستا غول مانتین ویو نسخه های مخصوصی از جیمیل، گوگل اسیستنت، Files Go و گوگل مپس را به تازگی برای اندروید Go Edition منتشر کرده که تا حالا فقط یکی از آن ها (Files Go) را می توانستید از پلی استور دانلود کنید.

اما خوشبختانه از امروز، یکی دیگر از این اپلیکیشن های سبک وزن به گوگل پلی استور اضافه شده که چیزی نیست جز Google Maps Go. نسخه سبک و کم مصرف گوگل مپس با تمام دیوایس های مبتنی بر اندروید 4.1 به بالا سازگاری کامل دارد.

هدف از طراحی گوگل مپس Go اجرای روان این اپلیکیشن نقشه نسبتا سنگین روی دیوایس هایی بوده که از حافظه کم و محدودی برخوردار هستند. همچنین در مقایسه با گوگل مپس اصلی، نسخه Go طوری طراحی شده که حتی با اینترنت ضعیف هم بتواند موقعیت جغرافیایی کاربر و ترافیک لحظه ای مسیر را به نمایش بگذارد.

اپلیکیشن گوگل مپس Go بیش از 70 زبان و نقشه های دقیق 200 کشور را پوشش می دهد، و در آن می توانید به اطلاعات بیش از 100 میلیون کسب و کار در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید.

برای دانلود و تجربه گوگل مپس Go می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

Google Maps Go

Google Maps Go

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: - مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • alone boy
    alone boy | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    دانلود مستقیم
    dailymobile.ir/35538/google-maps-go-android

  • Abolfazl
    Abolfazl | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    گوگل پلی سرویسو بیاد نسخه سبک بده ممنونش میشم. گوشیم قدیمیه بیچاره میکنه گوشی رو از بس رم و پردازش میگیره. پاکشم کنی که گوگل مپسو جیمیلو... دیگه نمیتونن اجرا بشن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی