ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ سری gram ال جی
تکنولوژی

ال جی سری جدید لپ تاپ های gram خود را در CES 2018 رونمایی خواهد کرد

کمپانی ال جی امروز رسماً اعلام کرد که به مانند سال گذشته، قصد دارد نسل تازه لپ تاپ های فوق سبک gram خود را در خلال نمایشگاه CES 2018 رونمایی کند. فلسفه اصلی در طراحی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کمپانی ال جی امروز رسماً اعلام کرد که به مانند سال گذشته، قصد دارد نسل تازه لپ تاپ های فوق سبک gram خود را در خلال نمایشگاه CES 2018 رونمایی کند.

فلسفه اصلی در طراحی این لپ تاپ ها افزایش حداکثری قابلیت حمل و نقل بدون فدا شدن توانمندی های پردازشی است. به همین منظور گِرم های جدید ال جی از پردازنده های نسل هشتمی اینتل بر روی برد اصلی خود برخوردار خواهند بود. این پردازنده های چهار هسته ای نسبت به نسل قبل خود تا ۳۰ درصد کارایی بیشتری را به نمایش خواهند گذاشت.

یکی از مقامات ال جدی در خصوص لپ تاپ های فوق سبک جدید این شرکت می گوید: «محصولات سری gram برای کسانی طراحی شده اند که یک نوت بوک کامل با کارایی بالا را به همراه سبکی و قابل حمل بودن می خواهند. سری 2018 این محصولات تمام این گزینه ها را برای شما فراهم می کنند و از انعطاف بالا به همراه پردازش پرشتاب برخوردار خواهند بود.»

ال جی می گوید لپ تاپ های مورد بحث با برخی قابلیت های اختیاری همچون سنسور اثر انگشت، حسگرهای مرتبط با «Windows Hello»، صفحه نمایش لمسی و پورت تاندربولت 3 هم قابل سفارش خواهند بود. علاوه بر این ها، بدنه ساخته شده از آلیاژ نانو کربن و منیزیوم نیز مقاومت بالا در مقابل آسیب های فیزیکی را تضمین خواهد کرد.

طبق اعلام کمپانی کره ای، gram مدل ۱۴ اینچی جدید از لحاظ ابعاد با مدل ۱۳ اینچی سال قبل یکسان خواهد بود که این به معنی کاهش حاشیه های نمایشگر و افزایش زیبایی آن است. تصویری از مدل 2017 این لپ تاپ را در ابتدای مطلب مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    واقعا حیف بود مدیرعامل قبلی سونی احمق اومد بخش وایو رو فروخت وقتی به محصولات ۴ ۵ سالش نگاه میکنی هنوز از نظر کیفیت ساخت و طراحی از خیلی از لپ تاپهای امروزی بالاتر بود

مطالب پیشنهادی