ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستیار صوتی گوگل Google Assistant
تکنولوژی

دستیار گوگل به تبلت های اندرویدی می آید

دستیار دیجیتالی گوگل حیات خود را به عنوان دستیار انحصاری موبایل های خانواده پیکسل آغاز کرد اما به مرور زمان، به دست دارندگان موبایل هایی که اندروید مارشملو یا بالاتر را به اجرا در می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

دستیار دیجیتالی گوگل حیات خود را به عنوان دستیار انحصاری موبایل های خانواده پیکسل آغاز کرد اما به مرور زمان، به دست دارندگان موبایل هایی که اندروید مارشملو یا بالاتر را به اجرا در می آورند نیز رسید و از امروز، گستره کاربرانی که قادر به استفاده از آن هستند افزایشی دیگر خواهد یافت.

پیش از هر چیز، گوگل مشغول افزودن اسیستنت به موبایل های قدیمی تر است که هنوز اندروید لالیپاپ را به اجرا در می آورند. این دستیار صوتی فعلاً به دست کاربران آمریکایی، بریتانیایی، استرالیایی، کانادایی و سنگاپوری می رسد که زبان دستگاه خود را روی انگلیسی تنظیم کرده اند. کاربران ایتالیایی، ژاپنی، آلمانی، برزیلی و کره ای هم به زودی قادر به دریافت به روزرسانی هستند.

گوگل مشغول افزودن اسیستنت به موبایل های قدیمی تر است که هنوز اندروید لالیپاپ را به اجرا در می آورند

هنگامی که کاربران به روزرسانی سرویس های گوگل پلی را دریافت کنند، آیکن اپلیکیشن اسیستنت به لیست اپ های آنها اضافه می شود. اما گذشته از این مسئله، به نظر می رسد که خبر مهم تر، اضافه شدن اسیستنت به تبلت های اندرویدی باشد؛ حتی با در نظرگیری این موضوع که اندروید در حال از دست دادن سهم خود از این بازار رو به افول است.

برای شروع تنها کاربران آمریکایی با زبان پیش فرض انگلیسی در موبایل هایشان قادر به دسترسی به این روزرسانی روی تبلت های اندرویدی خود هستند اما امید می رود که به زودی گستره بیشتری از دیوایس ها تحت پوشش قرار بگیرند، هرچند که گوگل هنوز صحبتی در این باره به میان نیاورده است. ضمناً گفتنی است که گرچه اسیستنت روی موبایل های مجهز به لالیپاپ در دسترس قرار دارد، اما برای بهره گیری از امکانات آن روی تبلت ها، نیازمند اجرای اندروید نوقا یا مارشملو هستید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • solook
    solook | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    ارزونترین فروشنده های موبایل رو در کانال ما بیابید (مقایسه بین 30 فروشنده و ارائه ارزونترین قیمت) تلگرام @daily_mobile

مطالب پیشنهادی