ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات AbadisDic؛ یک فرهنگ لغت جامع

همه ما در هر صورت به دیکشنری ها و فرهنگ های لغت مختلف احتیاج داریم. حتی اگر زبان انگلیسی مان را هم تکمیل کنیم، باز لغاتی پیدا می شوند که از معنای شان بی خبریم. ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

همه ما در هر صورت به دیکشنری ها و فرهنگ های لغت مختلف احتیاج داریم. حتی اگر زبان انگلیسی مان را هم تکمیل کنیم، باز لغاتی پیدا می شوند که از معنای شان بی خبریم.

اما خوشبختانه به لطف تکنولوژی امروز، نیازی به داشتن فرهنگ لغت های قطور نداریم و تنها با جستجو در اینترنت یا استفاده از اپ های مختلف، می توانیم به نتیجه ای که دنبالش هستیم برسیم.

علاوه بر این، با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند.

امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات @abadisdic_bot را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که در اصل، یک فرهنگ لغت جامع و کامل است و در ارتباط با واژه ها برای هر سوالی، پاسخی مناسب دارد.

AbadisDic یک بات ساده نیست و می توان از آن برای جستجوی معنا و مفهوم کلمات مختلف کمک گرفت. از معنای کلمات انگلیسی گرفته تا مفهوم واژه های کهن فارسی.

اما اینکه AbadisDic چطور این کار را انجام می دهد، سوالی است که در توضیحات ربات به طور کامل به آن پاسخ داده می شود. AbadisDic در اصل یک دیکشنری جامع انگلیسی به فارسی و برعکس است که در حافظه اش مفاهیم کتاب هایی همچون فرهنگ معین و لغت نامه دهخدا را نیز جای داده.

به همین دلیل AbadisDic قادر است از پس هر سوالی در مورد واژه ها برآید. خوشبختانه نحوه کار کردن با آن نیز راحت است. به طور پیش فرض ربات قادر به ترجمه کلمات انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی است.

اما با فشردن کلید منو ربات، ۱۱ ویژگی دیگر در اختیارتان قرار می گیرد که با استفاده از هر یک می توان نتایج منحصر به فردی دریافت کرد. خوشبختانه AbadisDic دقت بالایی هم دارد و در اکثر مواقع نتایج پر جزئیات و تکمیلی در اختیار کاربر می گذارد.

دلیل برتری AbadisDic نسبت به سایر دیکشنری های دیگر هم همین است. جدای از ترجمه های دقیق و ویژگی های خوب دیگرش، اطلاعات مفیدی ارائه می دهد که شاید در کمتر رباتی دیده باشیم.

پس اگر به دنبال یک دیکشنری یا فرهنگ لغت جامع می گردید، شک نکنید که AbadisDic یکی از بهترین هاست و می تواند به تمام سوالات شما با دقتی مثال زدنی پاسخ دهد.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • javad abolfati
    javad abolfati | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    با سلام
    میخواستم یه ربات معرفی کنم
    ربات سلام پیام نور جهت دانلود نمونه سوال پیام نور و آزمون دروس پیام نور نوشته شده و دارای این ویژگی ها است.
    1. دانلود نمونه سوال پیام نور به تعداد نامحدود و کاملا رایگان . پاسخنامه تستی و تشریهی هر سوال به انتهای آن الهاق شده است.
    2. آزمون آزمایشی دروس پیام نور و صدور آنی کارنامه - کاملا رایگان - بیش از 6000 هزار آزمون تعریف و قابل استفاده میباشد.
    3. جستجو بر اساس کد هفت رقمی درس.
    4. بیش از 120 هزار نمونه سوال . بزرگترین آرشیو نمونه سوال .
    آی دی بات
    @salamPnuBot

  • Raymond Dragon
    Raymond Dragon | ۲۴ آذر ۱۳۹۶

    درود...این بهترین ربات کاربردی تلگرام بود که استفاده کردم..واقعا چسبید..:) ممنون از معرفی ربات کاربردی تلگرام

مطالب پیشنهادی