ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery سال آینده منتشر خواهد شد

با وجود اینکه بازی واقعیت افزوده Harry Potter: Wizards Unite سال آینده عرضه می شود و فیلم مورد انتظار Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نیز پایان 2018 اکران خواهد شد اما به نظر می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

با وجود اینکه بازی واقعیت افزوده Harry Potter: Wizards Unite سال آینده عرضه می شود و فیلم مورد انتظار Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نیز پایان 2018 اکران خواهد شد اما به نظر می رسد که علاقه مندان به دنیای جادوگری جی کی رولینگ می توانند منتظر یک چیز هیجان انگیز تر باشند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، در کنار Wizards Unite که توسط استودیوی Niantic، سازنده پوکمون گو، ساخته می شود کمپانی برادران وارنر تصمیم دارد تا عنوان دیگری با نام Harry Potter: Hogwarts Mystery را سال آینده برای iOS و اندروید منتشر کند.

هنوز جزییات زیادی از بازی به دست نرسیده ولی تا جایی که می دانیم Hogwarts Mystery عنوانی نقش آفرینی بوده و بازیکن ها با ساخت شخصیت خود، تجربه زندگی در نقش دانش آموز هاگوراتز را پیدا خواهند کرد. بنابراین می توانید به کلاس های گوناگون رفته، با بقیه مسابقه بدهید، جادوهای جدید یاد بگیرید و با دشمنان بجنگید.

وظیفه ساخت بازی را نیز استودیوی بزرگ Jam City، سازنده Futurama: Worlds of Tomorrow، به عهده دارد. هنوز تاریخ عرضه دقیق Hogwarts Mystery مشخص نشده و توسعه دهنده تنها به سال آینده اشاره کرده است. در هر صورت با وجود دو بازی و یک فیلم از دنیای هری پاتر علاقه مندان به این سری سال خوبی را سپری خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی