ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افکت های تازه اینستاگرام در آستانه سال ۲۰۱۸ میلادی

در گروه مخاطبان هدف اینستاگرام قرار داشته باشید یا خیر در هر صورت این شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به نوعی همه گروه های مخاطبان را هدف ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۵

در گروه مخاطبان هدف اینستاگرام قرار داشته باشید یا خیر در هر صورت این شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به نوعی همه گروه های مخاطبان را هدف قرار دهد.

جدیدترین آپدیت مربوط به این پلتفرم (نسخه ۲۶ آن) که به تازگی منتشر شده سه فیلتر تازه ویژه جشن و شادی را شامل می شود که افکت شیشه یخی، آرایش ویژه تعطیلات و بادکنک های طلایی و نقره ای را در بر می گیرد که البته کاغذ رنگی های دیجیتالی زیبا نیز آنها را تکمیل می کنند.

علاوه بر این، مجموعه استیکرهای اینستاگرام نیز به زودی با طیف وسیعی از آیتم های ویژه کریسمس و دیگر اعیاد دینی به روز رسانی می شوند و مواردی همچون پنگوئن، دانه برف، اسکیت و لباس های زمستانی نیز به آنها اضافه می گردد.

اما در کنار این آیتم های گرافیکی یکی از پیشرفته ترین قابلیت های اضافه شده به نسخه ۲۶ پلتفرم مذکور مجموعه ای از صداهای جدید برای افکت سوپرزوم است.

به لطف این قابلیت کاربران می توانند از میان سه گزینه صوتی پیشنهاد شده یکی را بر حسب سلیقه خود انتخاب نمایند تا در زمان کار با افکت سوپرزوم پخش شود. گفتنی است کلیه این تغییرات به یکباره در اختیار تمام کاربران قرار نمی گیرند و می توانید انتظار داشته باشید که ظرف هفه های آینده به تدریج آنها را دریافت نمایید.

البته امکانات جدید به این موارد ختم نمی شوند و اینستاگرام تایید کرده که به زودی سرچ مبتنی بر متن را برای اموجی ها و استیکرهای موجود درون استوری ها اضافه می کند. در ابتدای امر نیز این قابلیت محدود به زبان انگلیسی خواهد بود که امید می رود فرایند جستجوی استیکرها را به مراتب ساده تر از قبل نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی