ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بازگشت سراتو به قیمت 104میلیون تومان؛ دستور تازه مدیرعامل سایپا

پنج شنبه هفته گذشته درحالی که صنایع و خبرگزاری های رسمی کشور در تعطیلات آخر هفته به سر می بردند، خبر افزایش 14 میلیونی قیمت سراتو فول آپشن سایپا به شکل گسترده ای در برخی ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

پنج شنبه هفته گذشته درحالی که صنایع و خبرگزاری های رسمی کشور در تعطیلات آخر هفته به سر می بردند، خبر افزایش 14 میلیونی قیمت سراتو فول آپشن سایپا به شکل گسترده ای در برخی وب سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد، اما با توجه به غیر رسمی بودن خبر مربوطه، به نظر می رسید که این مورد هم می تواند مانند بسیاری اتفاقات دیگر در نهایت شایعه تلقی شده و تکذیب شود.

صبح شنبه همین اتفاق نیز افتاد و خبر فروش سراتو با قیمت قبلی (104.800 میلیون تومان) بر روی خروجی روابط عمومی سایپا قرار گرفت. ظاهرا به دستور مدیرعامل جدید سایپا، محسن جهرودی، استراتژی قیمت گذاری این شرکت برخلاف رویه قبلی که مبتنی بر افزایش قیمت ها براساس شرایط اقتصادی و تورم بود تغییر کرده و حالا قرار است تا افزایش هزینه های جاری شرکت تا حد ممکن از طریق افزایش بهره وری و مدیریت تولید جبران شود.

از این رو قیمت 118 میلیون تومانی سراتو سایپا آپشنال (فول آپشن) تکذیب می شود و شرایط فروش این خودرو با قیمت قبلی (104.8 میلیون تومان) ادامه خواهد داشت.

چند هفته قبل نیز درست در روز نخست نمایشگاه خودرو تهران در شرایطی که سایپا یک دستگاه کوییک را درون محفظه شیشه ای به نمایش گذاشته بود، خبر لغو پیش فروش این خودرو به دستور مدیرعامل جدید شرکت منتشر شد، براین اساس ظاهرا قرار است در قیمت گذاری 42 میلیونی کوییک نیز تجدید نظر صورت گیرد تا رضایت مشتریان از تازه ترین محصول تولید داخل سایپا افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    این مدیر عامل جدید سایپا به نظر آدم منطقی ای میاد ! اون قبلیه که در کمال بی شعوری گفته بود : "پراید با این قیمت و کیفیت در دنیا بی رقیب است" (منبع خبر دیجیاتو)
    امیدوارم این مدیر جدید یه تغییر جدید توی روند قیمت گذاری و کیفیت محصولاتش اتخاذ کنه تا شاید اونای دیگه هم یاد بگیرند. والا با این قیمت ها وسعمون نمیرسه بخریم اگر هم قیمت ها رو افزایش بدید که دیگه اصلا نمیتونیم بخریم، از اون جایی هم که تقریبا اکثر مردم کشور کارمند و متوسط رو به فقیر هستند، با نخریدن محصولاتتون موجب ورشکستگیتون میشن ! حالا دیگه خود دانید !

  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    به مرگ میگیرن تا به تب راضی بشیم.این ماشین دیگه تو کشورای دیگه جاشو به نسل جدید داده.اینجا....

  • Mahkoom Mahkoom
    Mahkoom Mahkoom | ۲۵ آذر ۱۳۹۶

    کانال تلگرام اگهی های فروش ماشین daily_cars@

  • .
    . | ۲۵ آذر ۱۳۹۶

    یکی نیست به اینا نظارت کنه آخه به چه دلیلی از خودشون قیمت گذاری میکنن مردم تو قیمت انچنانی پراید بیکیفیت مونده خدا لعنت کنه اونیو که مسئولشه

  • Zeta
    Zeta | ۲۵ آذر ۱۳۹۶

    حتما عکس العمل مردم در شبکه‌های اجتماعی به افزایش قیمت این خودرو باعث شد که از بالا دستور توقف افزایش قیمت بدهند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی