ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Grammarly Keyboard؛ با اطمینان انگلیسی تایپ کنید

کیبوردهای مجازی با وجود داشتن قابلیت Auto Correct (اصلاح خودکار املای کلمات) گزینه مناسبی برای تصحیح گرامر جملات نیستند. این مسئله شاید برای نوشتن جمله هایی با زبان مادری خیلی اهمیت نداشته باشد ولی وقتی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

کیبوردهای مجازی با وجود داشتن قابلیت Auto Correct (اصلاح خودکار املای کلمات) گزینه مناسبی برای تصحیح گرامر جملات نیستند. این مسئله شاید برای نوشتن جمله هایی با زبان مادری خیلی اهمیت نداشته باشد ولی وقتی با زبان دیگری مشغول تایپ کردن هستید قضیه کمی متفاوت می شود.

کیبورد Grammarly آمده تا همین خلأ را پر کند. در واقع شکل و شمایل Grammarly مشابه خیلی از کیبوردهای مجازی تلفن های هوشمند بوده و همان کارایی ها را دارد؛ به کمکش جملاتی که می خواهید را تایپ کرده و با ویژگی اصلاح خودکار املای کلمات اشتباهات تان را به حداقل برسانید.

اما Grammarly Keyboard یک تفاوت بزرگ با بقیه کیبورد های مجازی دارد. Grammarly برای توسعه این اپلیکیشن پایش را فراتر گذاشته و به جای تشخیص مشکلات نگارشی ساده، گرامر جملات و املای متنی تک تک تکلمات را چک می کند.

بنابراین با خیالی راحت تر می توانید هر چیزی که خواستید را بنویسید و رفع بعضی مشکلات متن را به خود برنامه بسپارید. خوشبختانه اپلیکیشن با خیلی از برنامه ها نیز سازگار بوده و قابلیت استفاده از آن در اپ هایی همانند تلگرام، اینستاگرام یا فیسبوک را دارید.

همچنین نگرانی بابت دزدیدن اطلاعات تان نداشته باشید. چون Grammarly Keyboard به محتویات شخصی و حساب های بانکی دسترسی ندارد. البته با وجود مزیت های کیبورد مجازی Grammarly، برنامه همچنان ابتدای راه خود قرار داشته و تا تکاملش فاصله دارد.

اپ فعلا تنها زبان های انگلیسی و بریتانیایی را پشتیبانی می کند و احتمالا در آینده شاهد اضافه شدن زبان های بیشتری به اپ خواهیم بود. جدا از اینکه برنامه قابل شخصی سازی نبوده و بنابراین دسترسی زیادی برای تغییر ظاهر برنامه نخواهید داشت.

در کنار این ها، قابلیت کشیدن انگشت تان روی حروف کیبورد برای نوشتن کلمات از دیگر نقطه ضعف های این اپلیکیشن به شمار می روند. اما اگر می توانید با این مشکلات و البته حجم بالای برنامه کنار بیابید، Grammarly می تواند گزینه مناسبی برای رفع مشکلات گرامری جملات تان باشد.

Grammarly Keyboard

Grammarly Keyboard

سازنده: Grammarly قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 124 / 76 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Zeta
    Zeta | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    رایگان است؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

      سلام، بله رایگانه

مطالب پیشنهادی