ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سلطه اینستاگرام بر شبکه های اجتماعی تا سه سال دیگر

بر اساس برآوردهای موسسه تحقیقات بازاریابی دیجیتال «eMarketer» تا سال 2021 کاربران اینستاگرام 30 درصد از کل کاربران شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهد. تعداد کاربران اینستاگرام در حال حاضر 593.7 میلیون نفر است ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۹

بر اساس برآوردهای موسسه تحقیقات بازاریابی دیجیتال «eMarketer» تا سال 2021 کاربران اینستاگرام 30 درصد از کل کاربران شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهد.

تعداد کاربران اینستاگرام در حال حاضر 593.7 میلیون نفر است که 24 درصد از کل کاربران شبکه های محسوب می شود اما این میزان طی سه سال آینده به 927.9 میلیون خواهد رسید.

نمودار رشد کاربران اینستاگرام تا سال 2021 نمودار آبی: درصد سهم اینستاگرام از کل کاربران شبکه های اجتماعی نمودار قرمز: درصد رشد سالیانه کاربران

یکی از تحلیلگران این موسسه به نام «سیندی لیو» علت رشد سریع این اپلیکیشن را ارائه بروزرسانی های پیوسته و معرفی قابلیت های جدید از جمله ویدئوی لایو و استکیرهای مهیج می داند.

با این وجود مهم ترین سلاح اینستاگرام در رقابت تنگاتنگ با اپلیکیشن هایی از قبیل فسبوک مسنجر و اسنپ چت، قابلیت استوری است که تابستان سال گذشته معرفی شد.

مسئولان این شبکه اجتماعی ماه گذشته تعداد کاربرانی را که روزانه از استوری استفاده می کنند 300 میلیون نفر اعلام کردند. علاوه بر این مدیرعامل اینستاگرام کپی برداری این قابلیت از اسنپچت را تائید کرده است.

25 کشور اول بر اساس سهم اینستاگرام از کاربران شبکه های اجتماعی

شاید خود مسئولان فیسبوک هم هنگام خریداری استارتاپ اینستاگرام در سال 2012 تصور نمی کردند که تعداد کاربران آن طی 5 سال از 30 میلیون به حدود 600 میلیون نفر برسد. حالا اما آنها به خرید 1 میلیارد دلاری خود در آن سال افتخار می کنند.

نکته جالب این جاست که این بازار نه فقط در آمریکا بلکه در نقاط مختلف دنیا از نروژ در شمال اروپا گرفته تا سنگاپور در شرق آسیا و آرژانتین در جنوب قاره آمریکا در حال گسترش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۲۵ آذر ۱۳۹۶

    والا ايران بايد اول باشه توو اين ليسته .. چطور ممكنه:))

مطالب پیشنهادی