ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: گلکسی اس 9 یک‌ ماه زودتر به میدان مبارزه با آیفون X خواهد آمد

به گزارش خبرگذاری بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد تا اوایل اسفند امسال از پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 9 رونمایی کند. هدف شرکت کره‌ای از معرفی زودهنگام محصول جدید این است که با آیفون X رقابت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگذاری بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد تا اوایل اسفند امسال از پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 9 رونمایی کند. هدف شرکت کره‌ای از معرفی زودهنگام محصول جدید این است که با آیفون X رقابت کرده و به روند صعودی اپل در فروش پایان دهد.

سامسونگ در نظر دارد دو مدل‌ گلکسی اس 9 را زودتر از موعد معمول معرفی کرده و تا فروردین سال آینده، آنها را عرضه کند. معرفی نسل‌ جدید پرچمداران این شرکت کره‌ای همواره در فروردین ماه صورت می‌گرفت اما این برنامه‌ی زمانی برای نسل نهم موبایل‌های گلکسی اس یک ماه عقب افتاده است و در اسفندماه رخ خواهد داد.

پرچمدار بعدی سامسونگ دوربینی کاملا ارتقاء یافته خواهد داشت

شایعات حاکی از آن است که پرچمدار بعدی سامسونگ شباهت بسیاری به نسل‌های فعلی خواهد داشت اما قرار است سیستم دوربینش به کلی ارتقا پیدا کند.

معرفی این محصول که در واقع اولین رونمایی شرکت معروف کره‌ای پس از معرفی نوت ۸ خواهد بود، از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می‌تواند عرصه‌ای برای رقابت با آیفون X ایجاد کرده و یکه تازی چند‌ماهه‌ی این تلفن هوشمند را پایان دهد.

منتقدان به آیفون X و قیمت ۹۹۹ دلاری‌، روی خوش نشان داده و از خوبی‌های‌ آن بارها تعریف کرده‌اند، از این رو تحلیلگران اقتصادی معتقدند حراج تعطیلات کریسمس می‌تواند تنها مشکل این مدل یعنی قیمت بالا را حل کرده و فروش کلی‌اش را به ۸۰ میلیون برساند.

آمار عرضه جهانی ۵ برند برتر تلفن‌های هوشمند

بر اساس اطلاعات آماری موسسه‌ی IDC در دو‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۷، اپل تنها ۱۳ درصد از کل تلفن‌های عرضه شده‌ی دنیا را به خود اختصاص داده در حالیکه سهم سامسونگ  ۲۲ درصد بود و موفق شد که شرکت آمریکایی را کنار بزند.

به گفته تحلیل گران پس از پایین آمدن نرخ آیفون X در تعطیلات، سهم سامسونگ کاهش خواهد یافت و کمتر ۲۰ درصد خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • sina
    sina | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    اخرشم سامی فهمید این قرتی بازی ها بدرد نمیخوره صفحه نمایش رو باید بدون خمیدگی بزنه اخه چه خاصیتی داره صفحه نمایش خمیده جز اینکه بیفته از دستت خیلی راحت میشکنه و کلی پول بدی به جیب سامسونگ یک صفحه نمایش جدید اگه خوب بود پس چرا دوباره برگشتی عقب و صافش کرده دوباره فقط فکر پول گرفتن از مردمه

  • shiva
    shiva | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    هههه حتما میخواد galaxy sx بزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی