ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابزار جدید اپلیکیشن اینباکس ایمیل های ناخواسته را به حداقل می رساند

احتمالا شما هم با چنین مشکلی مواجه بوده اید: این که اینباکس ایمیل شما مملو از خبرنامه وبسایت هایی می شود که یادتان نمیاد چه موقع عضو آن ها شده اید. در هر صورت نکته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

احتمالا شما هم با چنین مشکلی مواجه بوده اید: این که اینباکس ایمیل شما مملو از خبرنامه وبسایت هایی می شود که یادتان نمیاد چه موقع عضو آن ها شده اید. در هر صورت نکته مسلم اینجاست که ایمیل های اسپم همیشه راهی برای نفوذ به اینباکس شما و شلوغ کردن آن پیدا می کنند.

بسیاری از افراد معمولا با دیدن این ایمیل ها، درجا اقدام به پاکسازی آن ها می کنند. اما گوگل اخیرا با انتشار ابزاری برای سرویس اینباکس تصمیم گرفته تا انجام این کار را از همیشه آسان تر نماید.

به گزارش اندروید پلیس، اپلیکیشن اینباکس اخیرا به کارت جدیدی مجهز شده که با آن می توانید اشتراک تان از خبرنامه هایی که طی یک ماه گذشته باز نکرده اید را به سادگی قطع کنید.

این گزینه در بالاترین قسمت اینباکس به نمایش در می آید، و با یک پیام به شما یادآوری می کند که ایمیل های دریافتی از فرستنده ای خاص را طی یک ماه گذشته باز کرده اید یا خیر. در صورتی که ایمیل های این شخص را هرگز نخوانده باشید، با گزینه Unsubscribe می توانید به راحتی اشتراک تان را از آن ایمیل یا خبرنامه لغو نمایید.

به گفته اندروید پلیس، قابلیت مذکور همین حالا برای کاربران نسخه اندروید و تحت وب اینباکس منتشر شده است. به گفته کاربرانی که آن را تست کرده اند، ظاهرا با این قابلیت فقط می توانید از خبرنامه ها لغو اشتراک کنید و امکان انجام این کار را برای اشخاص حقیقی نخواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی