ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زنده با دیجیاتو: دورهمی یلدا به سبک دیجیتال

تقاطع پاییز و زمستان نزدیک است؛ شبی به نام یلدا که با آن به استقبال انقلاب زمستانی می‌رویم. از سال‌های دور، ایرانیان این شب را جشن می‌گیرند تا فارغ از هر اختلافی، دور هم باشند، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

تقاطع پاییز و زمستان نزدیک است؛ شبی به نام یلدا که با آن به استقبال انقلاب زمستانی می‌رویم. از سال‌های دور، ایرانیان این شب را جشن می‌گیرند تا فارغ از هر اختلافی، دور هم باشند، فال حافظ بگیرند و برای هم قصه‌ بگویند.

از ابتدای شروع به کار دیجیاتو در بهار ۹۳، قصه‌گویی و روایت‌گری یکی‌ از عناصر جدانشدنی از دیجیاتو بوده و امروز که این نوشته را می‌خوانید، می‌خواهیم یلدای چهارمی که در کنار مخاطبین خود هستیم را جشن بگیریم؛ یلدایی که قرار است به پاس همراهی شما، به گونه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته برگزارش کنیم.

به مناسبت یلدای امسال می‌خواهیم با استفاده از اینستاگرام دیجیاتو، سردبیر، دبیران بخش‌های مختلف و اعضای تحریریه دیجیاتو را به شکل زنده در برابر شما قرار دهیم و با هم در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنیم؛ گفتگویی صمیمی که محور اصلی آن، پرسش‌های شما از ماست.

به دلیل اینکه یلدا شبی برای حضور در کنار خانواده است، این گفتگوی زنده را زودتر و در روز سه‌شنبه ۲۸ آذر، ساعت ۲۰:۳۰ در حساب اینستاگرام دیجیاتو آغاز می‌کنیم. سوالات خود را در اینستاگرام دیجیاتو، بخش نظرات همین نوشته، توییتر دیجیاتو و همچنین بخش نظرات پخش زنده اینستاگرام از ما بپرسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    اقا سرنوشت برو بچ نارنجی چی شد؟

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    یه سوال که الان نزدیک یک سال دارم میپرسم و هیچوقت جواب نگرفتم اینه که چرا یه اپ واسه روزیاتو نمیسازید و اینجا بعضی مطالبش میزارید ممنون میشم اینم جواب بدین

  • جوادی
    جوادی | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    خیلیم خوب

مطالب پیشنهادی