ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی پیکسل 2 اکس ال باعث کاهش سرعت سنسور اثر انگشت می شود

معمولا ارائه بروزرسانی باعث افزایش قابلیت ها یا بهبود سرعت و کارایی موبایل می شود اما به نظر می رسد که این مساله در مورد پیکسل 2 اکس ال صدق نمی کند. گوگل اوایل ماه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

معمولا ارائه بروزرسانی باعث افزایش قابلیت ها یا بهبود سرعت و کارایی موبایل می شود اما به نظر می رسد که این مساله در مورد پیکسل 2 اکس ال صدق نمی کند.

گوگل اوایل ماه جاری اندروید 8.1 را برای پیکسل 2 اکس ال منتشر کرده بود و حالا برخی کاربران این موبایل از کاهش سرعت سنسور اثر انگشت پس از دریافت بروزرسانی خبر داده اند.

برای مثال یکی از کاربران فروم پشتیبانی گوگل مدعی شده که باز شدن قفل اسمارت فون یک ثانیه زمان می برد.علاوه بر اسکنر اثر انگشت برخی کاربران از کاهش سرعت قفل شدن نمایشگر پس از فشار دادن کلید پاور گلایه کرده اند.

یکی از راه های غلبه بر این مشکل فعال کردن حالت «always on» است که باعث بازیابی سرعت قبلی سنسور می شود اما یکی از اثرات جانبی آن افزایش مصرف باتری است.

یکی از نمایندگان گوگل تاکید کرده که این کمپانی از مشکل آگاه بوده و با جمع آوری گزارشات مرتبط به این باگ به دنبال شناسایی ریشه مشکل و برطرف کردن آن است.

موبایل های جدید گوگل در ماه های اخیر با مشکلات نرم افزاری عدیده ای مواجه بوده اند که برخی از آنها از طریق بروزرسانی مرتفع شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    طفلک تنها افتخارش دوربینشه
    بعد بررسی دوربین باید چهارگوشه بازار رو میبوسید میومد بیرون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی