ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

دلالی گریبان گیر تسلا مدل 3 شد؛ فروش حواله های سری نخست با قیمت 10 هزار دلار

بیش از 450 هزار نفر تسلا مدل 3 را به صورت پیش خرید در سرتاسر جهان خریداری کردند. گرچه این خرید ها قابل انتقال به غیر نیست اما شاهد آن هستیم که در سایت های ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

بیش از 450 هزار نفر تسلا مدل 3 را به صورت پیش خرید در سرتاسر جهان خریداری کردند. گرچه این خرید ها قابل انتقال به غیر نیست اما شاهد آن هستیم که در سایت های آنلاین این مسئله رواج پیدا کرده است و حواله های تحویل سری نخست مدل 3 با قیمت 10 هزار دلار برای فروش آگهی شده اند.

پیشتر این نوع سوداگری برای خودروهای اسپرت با تیراژ کم مشاهده شده بود که حال به نظر می رسد تسلا مدل 3 نیز به این مشکل دچار شده است.

شرکت های دیگر برای این که از این موضوع جلوگیری کنند دست به راه کارهای مختلفی می زنند. برای مثال آستون مارتین اعلام کرده است که هر فردی قصد فروش پیش خرید مدل والکری را داشته باشد، به صورت یک طرفه قرارداد خود با آستون مارتین را از دست خواهد داد و خودرویی به وی تعلق نمی گیرد.

در صفحه ای که مشتریان می توانند مدل 3 خود را سفارش دهند این موضوع ذکر شده است که این پیش خرید قابل انتقال نخواهد بود، در واقع این عمل حرکت قانونی به شمار نمی رود اما بعید به نظر می رسد که تسلا بتواند جلودار موج عظیمی از این دست معاملات شود.

در حال حاضر تسلا به کارمندان خود اعلام کرده است که نمی توانند برای رسیدن به سود، تسلا های دست اولی که به دستشان می رسد را به فروش برسانند.

تمامی تسلا مدل 3 ها باید به نام خود شخص یا اعضای خانواده آن ها ثبت شود و امکان فروش به قیمت بالاتر از قیمت اصلی وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر تسلا مدل 3 با دشواری های بسیار زیادی در زمینه تولید انبوه روبرو شده، به گونه ای که ماسک وضعیت را به "جهنم تولید" تشبیه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amin.h
    amin.h | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    مگه میشه 10هزار دلار. یعنی اندازه قیمت یه ال90?

  • مُلّا ممد
    مُلّا ممد | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    @gpdigi

    دوس دارم با بچه های دیجیاتو توی ی گروه دور هم باشیم، لینک گروه توی این کاناله هستش... منتظرم

    قصد راه اندازی کانال و این حرفا رو ندارم فقط میخوام دور هم باشیم.
    دیجیاتو که سیستم نظر دهیشو درست نمیکنه، ظاهرا خودمون باید یکاری بکنیم

مطالب پیشنهادی