ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید بیشتر یا کاهش تقاضا؛ کدام یک در افزایش موجودی آیفون 10 نقش دارند؟

کمپانی اپل در اوایل عرضه آیفون 10 با کمبود موجودی شدیدی این موبایل مواجه بود، به گونه ای که خریداران آن باید چندین هفته در صف انتظار باقی می ماندند. حالا اما برخلاف بسیاری از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

کمپانی اپل در اوایل عرضه آیفون 10 با کمبود موجودی شدیدی این موبایل مواجه بود، به گونه ای که خریداران آن باید چندین هفته در صف انتظار باقی می ماندند.

حالا اما برخلاف بسیاری از پیش بینی ها شرایط تغییر کرده و کمبود موجودی این محصول تا حد زیادی مرتفع شده است.

اکنون بسیاری از فروشگاه های اپل در سراسر جهان آیفون 10 را حداکثر طی 1 یا 2 روز به خریداران تحویل می دهند. علاوه بر این اپراتورها و فروشندگان شخص ثالث نیز از موجود بودن این اسمارت فون خبر داده اند.

پیش از این شایعات بسیاری در مورد تاخیر عمدی اپل در عرضه این موبایل به خاطر تامین موجودی بیشتر به گوش می رسید.از طرف دیگر تحلیل گران بسیاری عقیده داشتند که مشکلات فنی در تولید ماژول های Face ID و دوربین TrueDepth به کمیاب شدن این موبایل در سال جاری منجر می شود.

اگرچه نمی توان موفقیت اپل در تامین موجودی این گجت را نادیده گرفت اما این مساله سوالاتی را به دنبال دارد، برای مثال آیا شمار خریداران کماکان در سطح بالایی قرار دارد یا کاهش تقاضا به افزایش موجودی منجر شده است؟

علاوه بر این آیا تسلط بیشتر تامین کنندگان این کمپانی به فناوری های مذکور به تولید مدل های ارزانقیمت تری از آیفون 10 منجر می شود؟

برای پاسخ به این دو سوال باید منتظر گزارش سه ماهه عملکرد مالی اپل باشیم، که در آن میزان فروش محصولات مختلف این کمپانی اعلام می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    اگه از من میپرسی میگم شیپیل های یوتیوبی خسته شدن از تست های احمقانه

    • atabaei
      atabaei | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

      کسی از یه لگن دمپایی باز چیزی نمیپرسه، بر به دمپاییت برس

مطالب پیشنهادی