ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقایسه ابعاد گلکسی A8 و +A8 با پرچمداران فعلی بازار

جدیدترین دستاوردهای طراحی سامسونگ به آرامی در موبایل های میان رده اش راه پیدا می کنند و گلکسی A8 و +A8 مدل ۲۰۱۸ که همین امروز صبح معرفی شدند نخستین دستگاه هایی هستند که با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۹

جدیدترین دستاوردهای طراحی سامسونگ به آرامی در موبایل های میان رده اش راه پیدا می کنند و گلکسی A8 و +A8 مدل ۲۰۱۸ که همین امروز صبح معرفی شدند نخستین دستگاه هایی هستند که با این خصوصیات عرضه می شوند.

این دو موبایل به خاطر مشخصاتی نظیر جایگذاری حسگر اثرانگشت در پشت بدنه، نمایشگرهایی با نسبت تصویر 2:1 و همچنین صفحه نمایش بدون حاشیه شان به لحاظ طراحی کلی پیرو گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن و البته تا حدودی نوت 8 هستند و می توان آنها را به نوعی حتی برادر دوقلوی پرچمداران سامسونگ هم نامید.

البته سخت افزار داخلی این دو دستگاه اندکی ضعیف تر از پرچمداران در نظر گرفته شده با این همه بدنه و بخش بیرونی آنها به مراتب از آنچه در سری گلکسی A شاهد بودیم لوکس تر به نظر می رسد.

در صورتی که تمایل دارید بدانید این دو موبایل از نظر ابعاد و اندازه چه تفاوت هایی با پرچمداران حال حاضر بازار دارند می توانید به تصاویری که در ادامه آمده توجه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • shiva
    shiva | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    چقدر بده که سامسونگ هیچ مرزی بین پرچمدار و میان رده نمی ذاره مردم دو و نیم میلیون پول نمیدن پرچمدار نمیدن که هیچ فرقی با میان ردش نکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی