ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این ویلچیر هوشمند رباتیک کاربر را بر دوش خود حمل می کند

اکثر ویلچیر هایی موجود در بازار صندلی های ساده ای دارند که معمولاً برای کاربران محدودیت هایی ایجاد می کنند. به عنوان نمونه نشستن بر آنها از روی تخت بسیار مشکل است. برای حل این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

اکثر ویلچیر هایی موجود در بازار صندلی های ساده ای دارند که معمولاً برای کاربران محدودیت هایی ایجاد می کنند. به عنوان نمونه نشستن بر آنها از روی تخت بسیار مشکل است. برای حل این مشکلات شرکت «Tmsuk» ویلچیر جدیدی به نام «Rodem» را تولید کرده است.

این ویلچیر علاوه بر اینکه امکان سوار و پیاده شدن از ویلچیر را ساده می کند، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. بدین ترتیب کارهایی که نیاز به ارتفاع بیشتر کاربر دارند راحت تر انجام می شوند. به عنوان نمونه حین مسواک زدن یا آشپزی کردن به لطف قابلیت تنظیم ارتفاع، کاربر راحت تر می تواند کار کند.

ویلچیر مذکور همچنین از طریق اپلیکیشن ویژه تلفن های هوشمند قابل کنترل است. بدین ترتیب کاربر می تواند آن را به نزدیک تخت خود هدایت کرده و به راحتی بر آن سوار شود.

حداکثر سرعت رودِم 6 کیلومتر در ساعت است و با یک بار شارژ تا 15 کیلومتر مسافت را طی می کند. زمان شارژ کامل آن نیز 8 ساعت به طول می انجامد.

این ویلچیر در ژاپن با قیمت 7800 دلار ارائه شده و قرار است در سال 2018 به بازار انگلستان نیز عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    احمقانه ترین ایده ای بود که تابحال دیدم اصلا عملی نیست من پدرم سکته مغذی کرده میدونم وضعیت یه انسان معلول چطوریه این اسباب بازی فقط برای خانم های تنبل لاغر اندام خوشکله ?

مطالب پیشنهادی