ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی «تکنو فانتوم 8» به‌صورت رسمی در ایران رونمایی شد

صبح امروز و در سمیناری که با حضور مدیران شرکت یاس و تکنو به همراه جمعی از خبرنگاران در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، تکنو از جدیدترین پرچم‌دار خودش با نام «فانتوم 8» به‌صورت رسمی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

صبح امروز و در سمیناری که با حضور مدیران شرکت یاس و تکنو به همراه جمعی از خبرنگاران در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، تکنو از جدیدترین پرچم‌دار خودش با نام «فانتوم 8» به‌صورت رسمی در ایران رونمایی کرد.

این مراسم با سخنان محمود صفار، مدیر عامل شرکت یاس درباره تاریخچه و اهداف این شرکت شروع شد و در ادامه «آلوین لیو»، مدیر عامل تکنو در ایران از برنامه های گسترده برای گسترش بازار این کمپانی در ایران خبر داد.فانتوم 8 از چیپست مدیاتک هلیو P25 با پردازنده 8 هسته‌ای و  فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز و 6 گیگابایت رم بهره می برد. دوربین دوگانه اصلی این موبایل از سنسورهای 12 و 13مگاپیکسلی برخوردار است و قابلیت 10 برابر سوپر زوم دارد. لنز گوشی هم توسط شرکت سونی تولید شده که توانایی دریافت نور و سرعت فوکوس مناسبی دارد. دوربین سلفی پرچم‌دار تکنو نیز 20 مگاپیکسلی است که امکان ثبت عکس‌های با کیفیتی را به کاربر می‌دهد.محمد ریش‌پور، قائم مقام شرکت یاس از امضای تفاهمی با تکنو خبر داد که طی آن در جعبه گوشی‌ها، محافظ صفحه نمایش، قاب ژله‌ای یا کیف قرار داده می شوند.

ریش‌پور در پایان افزود: این گوشی در سه رنگ سورمه‌ای، طلایی و مشکی به بازار ایران عرضه می‌شود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۱.۴۱۵.۰۰۰ تومان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • nostalgia darvari
    nostalgia darvari | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    چه قیمتی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی