ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 9 پلاس در گیک بنچ رویت شد

تنها چند ماه دیگر به ارائه موبایل های پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده. ولی بازار شایعات اطلاعات آنها از مدت ها پیش داغ است و تاکنون بسیاری ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۸

تنها چند ماه دیگر به ارائه موبایل های پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده. ولی بازار شایعات اطلاعات آنها از مدت ها پیش داغ است و تاکنون بسیاری از اطلاعات آنها از جمله چیپست اسنپدراگون 845 فاش شده. به تازگی بنچ مارک جدیدی  منتسب به گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده که خبر از امتیاز بسیار خوب آن می دهد.

بنچ مارک گیک بنچ گلکسی اس 9 پلاس

گلکسی اس 9 پلاس که در در این آزمایش مدل آن «SM-G965» اعلام شده، در تست تک هسته ای در گیک بنچ امتیاز 2422 و در آزمایش چند هسته ای امتیاز 8351 را کسب کرده. بدین تریتب به نظر می رسد نسبت به گلکسی اس 8 شاهد بهبود قابل توجه کارایی چیپست باشیم. همچنین بر خلاف بنچمارک منتشر شده قبلی، با توجه به منطقی بودن اعداد این بنچمارک، به نظر می رسد اطلاعات آن قابل اعتماد باشد.

امتیاز های گلکسی اس 9 پلاس نسبت به سایر موبایل های سامسونگ به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده. با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط گیک بنچ، تاکنون امتیاز سایر تلفن های هوشمند این کمپانی برای آزمایش تک هسته ای حدود 2000 و برای آزمایش چند هسته ای نیز عددی بالاتر از 6500 بوده است.

گلکسی اس 8
گلکسی اس 8 در تست های گیک بنچ امتیازهای تک هسته ای 2029 و چند هسته ای 6738 را به دست آورده بود.

بر اساس دیگر اطلاعاتی که در این تست منتشر شده، تلفن هوشمند یاد شده با اندروید 8.0 عرضه خواهد شد و از 6 گیگابایت رم بهره خواهد برد. همچنین بر اساس گزارشات پیشین به نظر می رسد شاهد تغییرات ظاهری اندکی نسبت به پرچمدارن فعلی این کمپانی، گلکسی اس 8 و گلکسی 8 پلاس باشیم.

کمپانی سامسونگ معمولا همزمان با کنگره جهانی موبایل (MWC) که اواخر زمستان برگزار می شود از محصولات جدید خود رونمایی می کند. اما بر اساس شایعات جدید ممکن است در دی ماه سال جاری شاهد معرفی عضو جدید خانواده گلکسی اس باشیم.
پیشنهاد می کنیم مطلب دیجیاتو در مورد قابلیت هایی که گلکسی اس 9 را به تلفن هوشمند بهتری بدل می کنند را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rahman
    Rahman | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    حالم از این رویت شد و تصاویر فلان گوشی فاش شد به هم میخوره!

مطالب پیشنهادی