ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Smart Wallpaper؛ تعویض خودکار والپیپر بسته به موقعیت

اگر به والپیپر موبایل اندرویدی تان اهمیت می دهید، مطمئنا با اپلیکیشن های تعویض کننده والپیپر غریبه نیستید. خوشبختانه از این دست اپلیکیشن ها در گوگل پلی به فراوانی یافت می شوند، اما مواردی که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

اگر به والپیپر موبایل اندرویدی تان اهمیت می دهید، مطمئنا با اپلیکیشن های تعویض کننده والپیپر غریبه نیستید. خوشبختانه از این دست اپلیکیشن ها در گوگل پلی به فراوانی یافت می شوند، اما مواردی که واقعا از پس انجام این وظیفه به درستی بر بیایند انگشت شمارند.

خوشبختانه Smart Wallpaper را می توانیم جزو همین اپ ها به حساب بیاوریم؛ ابزاری کاربردی که بسته به موقعیت و به طور خودکار می تواند تصویر پس زمینه ای جدیدی را روی صفحه موبایل تان بنشاند.

Smart Wallpaper اپلیکیشن همه پسندی نیست و برای سلایق خاص طراحی شده؛ برای افرادی که عاشق تنوع هستند و دوست دارند با هر بار روشن کردن موبایل از تماشای پس زمینه تازه و متفاوتی لذت ببرند.

این اپلیکیشن می تواند تصویر پس زمینه را بسته به موقعیت های مختلفی عوض کند: بسته به وضعیت آب و هوا، ساعت، روز هفته، ماه و حتی اینترنت وای فایی که به آن متصل شده اید.

به غیر از این گزینه دیگری برای انتخاب تصادفی از میان تصاویر گالری را هم دارید. حتی اگر تصاویر گالری هم برایتان کافی نبود، Smart Wallpaper می تواند به سلیقه خودش از یک آرشیو استثنایی والپیپرهای بسیار چشم نوازی را برای نشستن روی پس زمینه موبایل برایتان انتخاب کند.

با گزینه های متعددی که در اختیارتان قرار گرفته تقریبا در هر موقعیتی می توانید یک والپیپر جدید داشته باشید. مثلا اپ را طوری تنظیم کنید موقع غروب، والپیپر موبایل تان را تیره کند و وقتی دوباره هوا روشن شد تصویر روشن تر و واضح تری را برای پس زمینه بگذارد.

یا این که می توانید تعویض والپیپر را موقعی ببینید که به اینترنت وای فای جدیدی وصل شده باشید. به این ترتیب، برای هر موقعیت می توانید والپیپر منحصر به فردی داشته باشید و از تنوعی که در پس زمینه موبایل تان جریان دارد لذت ببرید. البته یک موضوع هست که پیش از استفاده از اپلیکیشن، باید به آن توجه کنید.

Smart Wallpaper برای واکنش نشان دادن به هر موقعیت، تصاویر انتخابی شما را به شکل یک والپیپر زنده در می آورد. بنابراین در صورت استفاده از این اپ نباید از بالا رفتن مصرف باتری متعجب بشوید.

البته به ادعای توسعه دهنده این افزایش مصرف باتری آنقدر محسوس نیست که روی استفاده روزمره تان از موبایل خیلی تأثیر بگذارد. تنها در شرایطی فشار ناشی از اپ روی باتری را می بینید که بازه های تعویض والپیپر را کوتاه در نظر گرفته باشید.

اما در مجموع تصور می کنیم با تنوع خوبی که اپلیکیشن در تصاویر پس زمینه برایتان به ارمغان می آورد، بتوانید با مصرف بیشتر باتری کنار بیایید. Smart Wallpaper رایگان است و می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلودش کنید.

Smart Wallpaper

Smart Wallpaper

سازنده: feedK - Daniele Rigo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid ashoori
    omid ashoori | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    ما که تمام دانلود هارو میزاریم ساعت 6صبح تا 12 ظهر از آهنگ بگیرید تا اپ 1مگابایتی چون اون موقع بسته هاش ارزونه

مطالب پیشنهادی