ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رییس شرکت اینتل: از این به بعد بیشتر ریسک می‌کنیم

«برایان کرانیچ» رییس اینتل، با انتشار یادداشتی داخلی به کارکنان این شرکت اطلاع داد که از این پس قرار است روند معمول شرکت مذکور تغییر کرده و بیشتر ریسک کند. کرانیچ با توجه به تغییرات ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

«برایان کرانیچ» رییس اینتل، با انتشار یادداشتی داخلی به کارکنان این شرکت اطلاع داد که از این پس قرار است روند معمول شرکت مذکور تغییر کرده و بیشتر ریسک کند.

کرانیچ با توجه به تغییرات روزانه‌ی صنعت کامپیوتر تصور دارد که این شرکت می‌تواند با ریسک پذیری بیشتر به نتایج مطلوبتری برسد. به نظر او حوزه‌هایی نظیر دستگاه‌های ارتباطی، هوش مصنوعی و تکنولوٰژی رانندگی خودران ‌پتانسیل بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارند و جزو برنامه های آینده‌ی این شرکت است:

«نمی‌توان آینده را به درستی پیش‌بینی کرد اما مطلبی که من درباره آن بسیار مطمئنم این است که دیتا اهمیت بسیاری پیدا خواهد کرد. هر شیئی که دیتا تولید کند، هر وسیله‌ای که نیازمند تحلیل داده باشد مهم خواهد بود. چشم انداز ما این است که در این مهم فعالیت کنیم.»

کرانیچ پس از منصوب شدن به پست مدیرعاملی شرکت اینتل در سال ۲۰۱۳ همواره به دنبال بیشتر کردن سهم این شرکت از بازار تکنولوژی بوده و بر اساس همین سیاست‌ها، شرکت‌های مختلفی در این حوزه خریداری کرده است. اینتل اخیراً برنامه‌های دیگری نیز در حوزه‌ی پردازنده‌های گرافیکی در پیش گرفته تا بدین وسیله با کارت گرافیک‌های Nvidia رقابت کند.

یادداشت داخلی منتشر شده توسط کرانیچ به تغییر ماهیت‌ دراماتیک فعالیت‌های اینتل در ۵۰ امین سالگرد فعالیت این برند نیز اشاره‌ می‌کند. وی در این‌باره خاطر نشان نمود که درحال حاضر نیمی از درآمد این شرکت در حوزه‌ی کامپیوتر‌های شخصی بوده و نیمی دیگر به رشد بازار محصولات اینتل اختصاص دارد که از محل همکاری با سرویس‌های اختصاص حافظه‌ی ابری شرکت‌هایی همچون آمازون، گوگل و مایکروسافت بدست آمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی