ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی درآمد 20 میلیارد دلاری سامسونگ از تامین نمایشگرهای آیفون در سال 2018

کمپانی سامسونگ به خاطر پنل های بسیار با کیفیت OLED خود شهرت فراوانی دارد و به همین خاطر است که هر زمان اسمارت فونی به همراه این پنل ها از راه می رسد، معمولاً جزو ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

کمپانی سامسونگ به خاطر پنل های بسیار با کیفیت OLED خود شهرت فراوانی دارد و به همین خاطر است که هر زمان اسمارت فونی به همراه این پنل ها از راه می رسد، معمولاً جزو برترین موبایل های هوشمند بازار از نظر کیفیت نمایشگر به حساب می آید.

از آن جایی که هر پنل حدوداً قیمتی معادل 110 دلار دارد، می توان تخمین زد که همکاری با اپل، درآمدی 19.8 الی 22 میلیارد دلاری روانه جیب سامسونگ می کند

همانطور که قطعاً از پیش می دانید، سامسونگ تامین کننده نمایشگرهای آیفون X اپل است. این پنل های OLED، جزو بهترین نمونه های موجود در بازار موبایل های هوشمند هستند و اپل هم می خواهد این حوزه را در دست داشته باشد. به همین خاطر، سامسونگ قرار است در سال 2018 میلادی، بالغ بر 180 الی 200 میلیون پنل انعطاف پذیر OLED در اختیار ساکنین کوپرتینو قرار دهد.

نمایشگرهای آیفون

این رقم، تقریباً چهار برابر از 50 میلیون پنل نمایشگری که سامسونگ تا به این لحظه به دست اپل رسانده بیشتر است و از آن جایی که هر پنل حدوداً قیمتی معادل 110 دلار دارد می توان تخمین زد که این همکاری، درآمدی 19.8 الی 22 میلیارد دلاری روانه جیب سامسونگ خواهد کرد و این درآمدی است که صرفاً از شراکت با اپل نصیب کره ای ها می شود و با در نظرگیری سایر فعالیت های سامسونگ، به رقمی سرسام آور می رسد.

اگرچه این خبر برای سامسونگ بسیار خوشایند تلقی می شود اما ممکن است چندان پایدار نباشد. چند ماه پیش در اخبار خواندیم که اپل و ال جی در حال مذاکره برای همکاری بر سر موبایلی با نمایشگر OLED انعطاف پذیر هستند که سال 2020 میلادی از راه می رسد. با این حال حتی اگر سامسونگ شراکت در زمینه نمایشگر را از دست داده و به ال جی واگذار کند، باز هم درآمدی کلان از تامین برخی قطعات داخلی موبایل های اپل کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Khodadadi
    Khodadadi | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    قیمت نجومی ایفون ایکس بخاطر صفحه نمایش سامسونگه

  • shiva
    shiva | ۳۰ آذر ۱۳۹۶

    اپل فهمیده سامسونگ بدرد نمیخوره وارد مذاکره با الجی شده

    • Khodadadi
      Khodadadi | ۱۱ دی ۱۳۹۶

      الجی رو با سامسونگ مقایسه میکنی

مطالب پیشنهادی