ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مشغول توسعه تکنولوژی نوار قلب برای مدل های آتی اپل واچ است

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، ورژن های آتی اپل واچ ممکن است به نوعی تکنولوژی پیشرفته پایشگر قلب مجهز باشند که از سیگنال های الکتریکی برای تشخیص ناهنجاری ها و عیب های قلبی استفاده می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، ورژن های آتی اپل واچ ممکن است به نوعی تکنولوژی پیشرفته پایشگر قلب مجهز باشند که از سیگنال های الکتریکی برای تشخیص ناهنجاری ها و عیب های قلبی استفاده می کند. این تست که با نام الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب شناخته می شود، معمولاً با قرار دادن الکترودهایی به صورت مستقیم روی پوست صورت می گیرد و الگوهای نامحسوس الکتریکی میان هر ضربان قلب را پایش می کند.

اپل به دارندگان اپل واچ اجازه خواهد داد تا با فشار دادن دستگاه، تست نوار قلب را به انجام برسانند

در گزارش ها آماده که اپل به دارندگان اپل واچ اجازه خواهد داد تا با فشار دادن دستگاه، تست نوار قلب را به انجام برسانند. چنین قابلیتی، قطعاً بسیار کارآمد بوده و به آن دسته از خریداران اپل واچ که از بیماری های قلبی رنج می برند اجازه می دهد تا به صورت مداوم، نمودار پتانسیل الکتریکی ناشی از تحریک عضله قلب خود را مشاهده کنند و اطلاعاتی کامل در اختیار پزشکان خود قرار دهند.

نوار قلب در اپل واچ

اپل هیچوقت رویکردی مخفی کارانه درباره علاقه اش به ایفای نقش اپل واچ به عنوان یک ابزار پزشکی در پیش نگرفته است و می خواهد پوشیدنی گران قیمت اش، فراتر از یک پایشگر سلامتی معمولی ظاهر شود. از مدت ها پیش، اپل دیگر ساعت هوشمند خود را به عنوان نوعی از جواهر لوکس معرفی نکرد و ترجیح داد بر قابلیت های متنوع آن تمرکز کند.

اواخر ماه گذشته میلادی، اپل پروژه تازه ای را در همکاری با دانشگاه استنفورد راه اندازی کرد تا به پایش ضربان های غیرعادی کاربران اپل واچ پرداخته و روی آن ها مطالعه کند. این مطالعات، کاملاً باز بوده و در اختیار هرکسی که حاضر به مشارکت باشد قرار می گیرد؛ به شرطی که اشخاص حداقل 22 ساله بوده و اپل واچ سری 1 (و نه نسل یکم) یا بالاتر را در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی