ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام در حال تست قابلیتی برای ارسال مستقیم کامنت در صفحه اصلی است

حدود یک ماه پیش برای کاربران iOS اینستاگرام، قابلیت ارسال مستقیم کامنت ها در صفحه اصلی (فیدها) فراهم شد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده دارندگان دیوایس های اندرویدی نیز به زودی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

حدود یک ماه پیش برای کاربران iOS اینستاگرام، قابلیت ارسال مستقیم کامنت ها در صفحه اصلی (فیدها) فراهم شد و حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده دارندگان دیوایس های اندرویدی نیز به زودی به این ویژگی مجهز می شوند. ظاهرا چند روز پیش و از طریق یک آپدیت درون سروری، این ویژگی برای بعضی کاربران اندرویدی منتشر شده است.

بنابراین اگر پیشتر مجبور بودید برای نظر دادن روی پست های بقیه ابتدا روی آیکون کامنت کلیک کنید و سپس دیدگاه تان را بنویسید، اکنون کافیست نظر خود را در جعبه جدیدی که پایین پست ها و با عنوان «Add a comment» ظاهر شده است (تصویر زیر) نوشته و به صورت مستقیم کامنت را ارسال کنید.

جدا از قابلیت ارسال مستقیم کامنت در فید، اینستاگرام در حال تست ویژگی های گوناگون بیشتری هم هست که در این مطلب می توانید آن ها را بخوانید. با توجه به تحقیقات بازاریابی دیجیتال «eMarketer» تا سال 2021 کاربران اینستاگرام 30 درصد از کل کاربران شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهد.

در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از 250 میلیون کاربر روزانه دارد. بد نیست بدانید همچنان مشخص نیست که قابلیت «ارسال مستقیم کامنت ها در صفحه اصلی» چه زمانی به انتشار جهانی روی دیوایس های اندرویدی می رسد و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • نیما سالارکیا
    نیما سالارکیا | ۲ دی ۱۳۹۶

    برای منم‌ خیلی وقته فعاله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی