ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک تازه گلکسی اس 9، استفاده مجدد از نسبت ابعاد 18.5:9 نمایشگر را تایید می کند

در حالی که اخبار، رندرها و بنچمارک های مربوط به دو موبایل گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس طی چند وقت اخیر در ابعاد گسترده منتشر یا فاش شده اند، حالا به لطف تست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

در حالی که اخبار، رندرها و بنچمارک های مربوط به دو موبایل گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس طی چند وقت اخیر در ابعاد گسترده منتشر یا فاش شده اند، حالا به لطف تست مرورگر HTML5 می توان به صورت قطعی نسبت ابعاد پرچمدار بعدی سامسونگ را تایید کرد که از استفاده مجدد از Infinity Display توسط کره ای ها حکایت دارد.

اخیراً موبایلی با شماره مدل «Samsung SM-G960F» در حالی که اندروید 8.0 اوریو را به اجرا در می آورد این تست را پشت سر گذاشته است. این شماره مدل بدون شک به گلکسی اس 9 تعلق دارد، زیرا مدل بین المللی گلکسی اس 8 با نام رمز «SM-G950F» شناخته می شد.

بنچمارک مرورگر گلکسی اس 9

در تازه ترین بنچمارک گلکسی اس 9، به صورت واضح به نسبت ابعاد 2.05:1 اشاره می شود که پیشتر شاهد بهره گیری از آن در گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 بوده ایم؛ بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته حداقل برای یک سال دیگر، طراحی Infinity Display را حفظ کند.

موبایلی که بنچمارک را پشت سر گذاشته، از نسخه 6.2 مرورگر سامسونگ بهره می برد و این ورژن تازه در کنار چیپست اگزینوس 9810 سامسونگ که ظاهراً در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود، کسب امتیاز بالای 511 را توجیه می کند. تا به امروز، میانگین نمره موبایل هایی که ورژن 5.4 مرورگر سامسونگ را به اجرا در می آورند 490 بوده است که با توجه به آن، شاهد بهبودی نسبی هستیم. با انتشار این خبر و سایر خبرهای چند وقت اخیر، به نظر می رسد که تنها نکته مرموز باقی مانده درباره گلکسی اس 9، کیت دوربین آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی