ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران
ویجیاتو - بازی

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران تمدید شد

اختتامیه هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران 19 اسفند ماه برگزار خواهد شد و امروز آخرین مهلت برای ارسال آثار بود. اما بنیاد ملی بازی های رایانه ای امروز با انتشار خبری جدید اعلام ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

اختتامیه هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران 19 اسفند ماه برگزار خواهد شد و امروز آخرین مهلت برای ارسال آثار بود. اما بنیاد ملی بازی های رایانه ای امروز با انتشار خبری جدید اعلام کرد که مهلت ارسال آثار را تا 15 دی ماه تمدید کرده است.

روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای در ادامه علت این تمدید را استقبال قابل توجه بازی سازان کشور می خواند. به گفته آن ها، حجم ارسالی آثار در روزهای آخر به قدری بالا بوده که سایت جشنواره با مشکلات فنی مواجه شده است.

این مهلت 15 روزه فرصتی به بازی سازانی می دهد که در این چند روز پایانی در ثبت آثارشان با مشکل برخوردند و همچنین با این تمدید فرصت بیشتری به نمایندگان ادارات کل ارشاد استان ها داده می شود تا اطلاع رسانی بهتری را برای جشنواره انجام دهند.

اما تمدید مهلت ارسال آثار تا 15 دی ماه به این معنا است که فرآیند داوری آن ها باید در کمتر از یک ماه به اتمام برسد که با توجه به سابقه جشنواره در سال های گذشته این موضوع چالشی بزرگ برای برگزارکنندگان به شمار می رود. به خصوص آن که آثار همچون گذشته توسط هر دو قشر داوران داخلی و خارجی بررسی می شوند.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز در این رابطه اعلام کرده است که مهلت ارسال آثار به دلیل فرآیند طولانی داوری آن ها دیگر بیشتر از این تمدید نخواهد شد.

اگر شما هم علاقه مند به حضور در هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران به عنوان بازی ساز هستید، می توانید آثار خودتان را به صورت الکترونیکی و مطابق با فراخوان اعلام شده، از طریق وبسایت http://tehrangamefestival.ir ثبت و تایید نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی