ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی تحسین شده PlayerUnknown’s Battlegrounds حالا 30 میلیون بازیکن دارد

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds (یا به اختصار PUBG) که اخیراً از فاز «دسترسی زودهنگام - Early Access» خارج شد و نسخه 1.0 آن در دسترس قرار گرفت، موفقیتی دیگر را پشت سر گذاشته و حالا بیش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds (یا به اختصار PUBG) که اخیراً از فاز «دسترسی زودهنگام - Early Access» خارج شد و نسخه 1.0 آن در دسترس قرار گرفت، موفقیتی دیگر را پشت سر گذاشته و حالا بیش از 30 میلیون بازیکن در سراسر جهان، مشغول تجربه اش روی دو پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان هستند. این موفقیت در حالی به دست آمده که ماه گذشته میلادی، سازندگان بازی خبر از فروش 20 میلیون واحدی دادند و این موضوع نشان می دهد بازیکنان به سرعت در حال استقبال از این بازی بتل رویال هستند.

دستیابی به چنین ارقامی نشان می دهد که PUBG موفقیتی تقریباً مشابه با شوتر مولتی پلیر بلیزارد و بهترین بازی سال گذشته، یعنی «اوورواچ» داشته است؛ این بازی هم بعد از گذشت 11 ماه، به 30 میلیون بازیکن دست پیدا کرد. از سوی دیگر، اولین نسخه از بازی Destiny هم طی 8 ماه، توانست نظر 20 میلیون بازیکن را به خود جلب کند؛ با این حال کمپانی اکتیویژن هنوز آمار دقیقی از فروش دستینی 2 منتشر نکرده که اواسط شهریورماه امسال به بازار آمد.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds

دستیابی PlayerUnknown's Battlegrounds به چنین موفقیتی زمانی تحسین برانگیزتر می شود که بدانیم بازی توسط هیچ ناشر بزرگی حمایت نمی شود و بخش اعظم حیات خود را در وضعیت نه چندان مطلوبی سپری کرده و این موضوع کماکان درباره نسخه ایکس باکس وان بازی صادق است.

در نهایت گفتنی است که 26مین بازی برتر سال از نگاه دیجیاتو، اخیراً بهبودهای قابل توجهی را پشت سر گذاشته و حالا از قابلیت هایی نظیر بازپخش آنی و Kill-Cam بهره می برد و ضمناً دومین نقشه بازی هم بالاخره در دسترس گیمرها قرار گرفت که محیطی صحرایی را تصویر می کند. ناگفته نماند که مایکروسافت تصمیم گرفته برای مدت محدودی، به تمام خریداران کنسول ایکس باکس وان ایکس خود یک نسخه رایگان از PUBG را نیز هدیه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۸ دی ۱۳۹۶

    فعلا برای پی سی و ایکس باکس وان اومده

  • GadabouT
    GadabouT | ۲ دی ۱۳۹۶

    درسته که در ماه فبریه هم نسخه موبایل این بازی در دسترس قرار میگیره؟

    • محمد مهدی
      محمد مهدی | ۸ دی ۱۳۹۶

      شایعه ست

  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱ دی ۱۳۹۶

    اقا الان وارد استیم شدم دیدم دارن برا مراسم steam awards 2018 رای گیری میکنن. و نامزد های هر بخش مشخص شدند. میخواستم خواهش کنم یک پست مخصوص این مراسم بزارید

مطالب پیشنهادی