ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل جدیدی از سونی با اسنپدراگون 845 در گیک بنچ رویت شد

به تازگی تصویری از بنچ مارک منتسب به یک موبایل سونی با شماره مدل «H8266» از پایگاه داده گیک بنچ منتشر شده که به نظر می رسد متعلق به یکی از پرچمداران آتی این شرکت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

به تازگی تصویری از بنچ مارک منتسب به یک موبایل سونی با شماره مدل «H8266» از پایگاه داده گیک بنچ منتشر شده که به نظر می رسد متعلق به یکی از پرچمداران آتی این شرکت باشد.

پیش از این بنچ مارکی منتسب به گلکسی اس 9 نیز خبر از نتایج گیک بنچ تقریباً مشابه می داد

در بنچ مارک اخیر موبایل سونی به چیپست اسنپدراگون 845 اشاره شده که بدین ترتیب به نظر می رسد با یک تلفن هوشمند پرچمدار از این شرکت ژاپنی طرف هستیم. در آزمایش منتشر شده برای تست های تک هسته ای و چند هسته ای، به ترتیب امتیازهای 2393 و 8300 کسب شده. پیش از این موبایلی منتسب به گلکسی اس 9 با چیپست اسنپدراگون 845 نیز امتیازات تقریباً مشابه 2422 و 8351 را کسب کرده بود.

موبایل سونی همچنین دارای 4 گیگابایت رم بوده و اندروید 8.0 برای آن در نظر گرفته شده است.

گیک بنچ موبایل H8266 سونی

پیش از این اطلاعات تلفن هوشمندی منسوب به یک پرچمدار سونی با شماره مدل «H8216» نیز منتشر شده بود که به نظر می رسید مربوط به نسل بعدی اکسپریا XZ1 (احتمالاً با نام اکسپریا XZ2) باشد. H8216 در بسیاری از مشخصات شبیه به H8266 است. با این تفاوت که از اندروید 8.1 بهره می بُرد.

با توجه به اینکه سونی معمولاً در نام گذاری شماره مدل موبایل های خود روند خاصی را در پیش می گیرد، به نظر می رسد H8266 اشاره به تلفن هوشمندی داشته باشد که قرار است در سال 2018 ارائه شود (H، هشتمین حرف انگلیسی). یادآوری می کنیم که این کمپانی ژاپنی برای شماره مدل موبایل های سال 2017 خود از حرف «G» استفاده کرده است.

انتظار می رود سونی در کنگره جهانی موبایل سال 2018 (MWC) که در اواخر زمستان 1396 برگزار می شود از محصولات جدید خود رونمایی کند. بر اساس گزارش ها قرار است این شرکت بالاخره متد طراحی همیشگی اش به نام آمنی بالانس را کنار بگذارد و محصولات آتی خود را با زبان طراحی «میرای» به بازار عرضه کند. بدین ترتیب به زودی شاهد موبایل هایی از سری اکسپریا با حاشیه نمایشگر کوچکتر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۳ دی ۱۳۹۶

    سلطان کیفیت و دوام

  • Black Boy
    Black Boy | ۲ دی ۱۳۹۶

    رابط کاربری خوب رام های سبک و امکانات معقول و صفحه نمایش با کیقیت از ویژگی های خوب گوشی های سونی هستند. اما ظاهر از رده خارج شده و نرم افزار بد دوربین (منظور قسمت پردازش تصویر هست نه رابط کاربری عالی دوربینش) از معایب بزرگ سونی هستند.

  • ami_ald
    ami_ald | ۲ دی ۱۳۹۶

    میخواستم به خاطر قابلیتی که با پلی استیشن میشه به گوشی وصل شد سونی بخرم ولی یه جورایی دلمو زد پشیمون شدم ظاهر گوشی زیاد جالب نیست وقتی ادم گوشی هایی مثل s9 داره میاد تو بازار دیگه سونی از نظر ظاهری حرفی برای گفتن نداره

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۲ دی ۱۳۹۶

      البته سونی اسپیکرایی داره که سامسونگ تو خوابشم نمیخواد ببینه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی