ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی
تکنولوژی

درآمد فراتر از انتظار شیائومی در سال 2017؛ تخمین سود خالص یک میلیارد دلاری

شیائومی سال 2017 را در حالی به پایان می رساند که سال مالی فوق العاده را سپری کرده و بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز حتی به میزان 18 درصد از پیش بینی درآمد سال 2017 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

شیائومی سال 2017 را در حالی به پایان می رساند که سال مالی فوق العاده را سپری کرده و بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز حتی به میزان 18 درصد از پیش بینی درآمد سال 2017 نیز فراتر رفته است.

در حالی که کارشناسان این شرکت تخمین زده بودند که در سال 2017 بین 17 الی 18 میلیارد دلار درآمد سالانه داشته باشند، برخی از متخصصان این گونه برآورد کرده اند که سود خالص این کمپانی چینی در سال جاری پس از کسر مالیات و سایر هزینه ها، به یک میلیارد دلار خواهد رسید.

این میزان درآمد بی تلاش به دست نیامده. این شرکت پیش از این در سال 2014 از دستیابی به هدف مالی تعیین شده خود باز مانده بود. در حالی که اکنون این شرکت بیش از 46 میلیارد دلار ارزش دارد.

قطعاً این میزان درآمد برای سرمایه گذاران جذاب خواهد بود؛ خصوصاً وقتی این موضوع را در نظر بگیریم که شیائومی در واقع شرکتی است که سود پایینی از محصولات خود می بَرد و محصولاتش را با قیمت های بسیار رقابتی به بازار عرضه می کند.

شیائومی برای سال 2018 سودی دو برابر میزان فعلی را هدف گذاری گرده

مدیران شیائومی برای سال 2018 میزان سودی دو برابر را هدف گذاری کرده اند. همچنین این کمپانی در حال حاضر مشغول مذاکره با چندین بانک است تا عرضه اولیه سهام خود را عملی کند و در همین راستا، قصد دارد ارزش گذاری اش هنگام عرضه اولیه سهام، معادل حداقل 50 میلیارد دلار باشد. منابع چینی پیشتر گفته بودند شیائومی حالا از هر زمان دیگری به عرضه اولیه سهام نزدیک تر شده اما هنوز مطمئن نیست که باید سهامش را در هنگ کنگ عرضه کند یا در نیویورک. البته بنا بر گزارش خبرگزاری بلومبرگ عرضه سهام در هنگ کنگ محتمل تر به نظر می رسد.

شیائومی همچنین در حال حاضر مشغول مذاکره با اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده از جمله ورایزن و AT&T است تا بدین ترتیب بتواند به بازار پر رقابت تلفن های هوشمند این کشور وارد شود و امید دارد که در سال 2018 بتواند موبایل هایش را در این کشور عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • bahram Shademanpo
    bahram Shademanpo | ۲ دی ۱۳۹۶

    من گوشی ردمی نوت ۴ ایکس دارم واقعا از هر نظر ازش راضیم
    خیلی وقته اندروید غیر رسمی خام ۸ براش اومد اما من رابط کاربریشو به اندروید جدیدتر ترجیح میدم
    قبلا ک اس ۵ سامسونگ داشتم رام ام آی شیاومی روش فلش میکردم

    توی شیاومی کیفیت و قیمت پایین رو باهم میتونی داشته باشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی