ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باز هم مشکل پیکسل 2 اکس ال؛ این بار صدای عجیب اسپیکر

کاربران نسل دوم موبایل های پیکسل گویا دیگر به مشکلات آنها عادت کرده اند. به تازگی مشکل جدیدی در برخی از موبایل های پیکسل 2 اکس ال گزارش شده که خبر از پخش شدن صداهای ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

کاربران نسل دوم موبایل های پیکسل گویا دیگر به مشکلات آنها عادت کرده اند. به تازگی مشکل جدیدی در برخی از موبایل های پیکسل 2 اکس ال گزارش شده که خبر از پخش شدن صداهای عجیب از اسپیکر مخصوص مکالمه آنها می دهد.

بر اساس گزارش هایی که از سوی کاربران در انجمن های reddit و Google Product ارائه شده به نظر می رسد این مشکل فراگیر باشد. بیش از 100 پست در این دو انجمن در خصوص مشکل مذکور ارسال شده است.

یکی از کاربران اعلام کرده که این سومین پیکسل 2 اکس ال او است و تمامی آنها این مشکل را دارند: صداهای نا خوشایند (مثل صدای برخورد قطعات ریز فلزی به هم) از اسپیکر موبایل شنیده می شود و برخی از صداها نیز با اعوجاج پخش می گردد. این مسئله بر کیفیت صدای مکالمه تأثیر منفی می گذارد.

با توجه به تمام مشکلاتی که تا به حال برای موبایل های پیکسل گوگل پیش آمده به نظر می رسد پرچمداران جدید این کمپانی فرایندهای تست کافی را طی نکرده اند.

بر اساس گزارش ها این مشکل در تمام ولوم ها وجود دارد و بدین ترتیب ربطی به اعوجاج معمول ناشی از حجم صدای بالا ندارد. امید می رود گوگل ایراد یاد شده را با ارائه یک به روز رسانی حل نماید.

در صورت تمایل می توانید همه مشکلات نسل دوم پیکسل های گوگل را به تفکیک مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۳ دی ۱۳۹۶

    قیمتشم مث ایفون ایکسه مسخره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی