ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مینی لپ تاپ GPD Win
تکنولوژی

مینی لپ تاپ GPD Win؛ رایانه ویندوزی و کنسول بازی در جیب شما

مینی لپ تاپ «GPD Win» یک پدیده کاملاً منحصر به فرد است. یک لپ تاپ ویندوزی تمام عیار و کنسول دستی نسبتاً قدرتمند که به راحتی در جیب شما جای می گیرد. لپ تاپ های ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

مینی لپ تاپ «GPD Win» یک پدیده کاملاً منحصر به فرد است. یک لپ تاپ ویندوزی تمام عیار و کنسول دستی نسبتاً قدرتمند که به راحتی در جیب شما جای می گیرد.

لپ تاپ های مخصوص گیم هر سال بهتر و بهتر می شوند، اما چند مشکل هنوز در آنها حل نشده است. از جمله این موارد وزن بسیار زیاد و حمل و نقل دشوار، عمر باتری کوتاه و نیاز به همراه داشتن کنترلر و ماوس برای انجام بازی ها است.

این گجت کوچک دقیقاً برای رفع همین مشکلات ساخته شده است. GPD مخفف «Game Pad Digital» است که به خوبی ماهیت بازی محور آن را به نمایش می گذارد. تصور کنید که یک کنسول دستی در ابعاد 3DS XL دارید که تمام جزئیات کنترلر اکس باکس را در کنار یک کیبورد کامل و ویندوز 10 داراست.

محصول مورد بحث مجهز به نمایشگری ۵.۵ اینچ با قابلیت لمسی و تراکم پیکسل 720p است. پردازنده به کار رفته در دل آن اتم x7، همان پردازنده ای است که مایکروسافت سرفس ۳ را در سال ۲۰۱۵ با آن روانه بازار ساخت.

سازندگان برای این لپ تاپ - کنسول کوچک مجموعه ای کامل از درگاه ها را در نظر گرفته اند. این فهرست شامل یک پورت USB-C برای شارژ، یک پورت USB-A برای اتصال ماوس و همچنین یک ورودی microSD برای افزودن به مقدار حافظه داخلی می شود. باتری ۶۷۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نیز به خوبی می تواند برای ۶ ساعت انجام بازی را تضمین نماید.

گرچه این رایانه کوچک از سخت افزار نه چندان قدرتمندی برخوردار است، اما به خوبی از پس اجرای بازی هایی پلتفرم پی سی که چند سالی از عرضه آنها گذشته باشد بر می آید. برخی دیگر از بازی ها را نیز می توان با کاهش کیفیت گرافیکی روی GPD Win تجربه کرد. به طور حتم با توجه به دارا بودن یک کنترلر تمام عیار تجربه ای لذت بخش از انجام بازی را در کنار کاربری های یک رایانه رومیزی کامل در اختیار خواهید داشت.

محصول مورد بحث در حال حاضر با قیمت ۳۳۹ دلار و در کشور چین قابل خریداری است، اما احتمال عرضه آن در دیگر نقاط دنیا نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲ دی ۱۳۹۶

    مسخره است

  • sasan209
    sasan209 | ۲ دی ۱۳۹۶

    در مورد GPD pocked هم یه توضیح بدید

  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۲ دی ۱۳۹۶

    باحاله برا بچه ها هم خوبه با این مشخصات??

    • a_041
      a_041 | ۲ دی ۱۳۹۶

      برید تو یوتوب فیلماشو ببینین باهاش جی تی ای وی رو روون بازی میکنه doom و کال آف رو هم راحت اجرا میکنه

مطالب پیشنهادی