ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقر تازه گوگل در سان ولی ۴۵۰۰ کارمند را در خود جای می دهد

در خبرها خواندید که گوگل قصد دارد پروژه ای تازه را در سان ولی کالیفرنیا و چندین کیلومتر آنطورف تر از مقر اصلی اش در مانتین ویو کلید بزند. پروژه پیشنهادی این کمپانی که اسناد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

در خبرها خواندید که گوگل قصد دارد پروژه ای تازه را در سان ولی کالیفرنیا و چندین کیلومتر آنطورف تر از مقر اصلی اش در مانتین ویو کلید بزند.

پروژه پیشنهادی این کمپانی که اسناد مربوط به آن چهارشنبه هفته گذشته ثبت شده به دو ساختمان پاک مربوط می شود که مجموعا در حدود یک کیلومتر مساحت دارند و می توانند بالغ بر ۴۵۰۰ نفر را درون خود جای دهند. علاوه بر این، گوگل بیش از دو هزار پارکینگ را هم برای این دو بنا در نظر گرفته است.

در تصویرسازی های صورت گرفته پیرامون کمپ های پیشنهادی همچنین به مسیرهای شیب دار بیرونی نیز اشاره شده که به کارکنان امکان خواهند داد میان هرکدام از پنج طبقه دو ساختمان تردد نمایند.

ساخت و ساز این بنا قرار است در منطقه ای به نام Moffett Park انجام بگیرد تا گوگل به لطف آن تازه ترین تلاش هایش برای تبدیل نمودن سان ولی به مرکز کسب و کارهای خود را رقم بزند. این شرکت طبق گزارشی که اخیرا نشریه مرکوری منتشر کرده در سال ۲۰۱۷ میلادی بالغ بر ۵۰ ملک را به ارزش بیش از یک میلیارد دلار خریداری نموده است.

گوگل این پروژه را «کارائیب» نام گذاشته زیرا یکی از ساختمان های آن در منطقه ای به نام Caribbean Drive قرار دارد. این پروژه بخشی از چشم انداز گسترده تر گوگل برای سان ولی محسوب می شود که در واقع اسکان کارکنان این شرکت را نیز شامل می گردد.

مسکن و حمل و نقل دو مشکل بسیار بزرگ در سان ولی محسوب می شوند و گوگل نیز که دفتر اصلی اش در این منطقه واقع شده به این خاطر با مشکلات زیادی روبروست. بنابراین آنطور که مارک گولن مدیر جهانی واحد املاک و مستغلات این کمپانی در مصاحبه اش با نشریه مرکوری اعلام کرده یکی از بهترین راه ها برای این کار ایجاد مجتمع های مسکونی است تا کارکنان بتوانند در نزدیکی محل کارشان زندگی نمایند و به این ترتیب قطعا با مشکل حمل و نقل نیز روبرو نخواهند بود.

در انتها اشاره کنیم طبق برنامه ریزی های گوگل ساخت این بناها تا سال ۲۰۲۱ تکمیل نمی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yasinnn
    yasinnn | ۲ دی ۱۳۹۶

    دیجیاتو جان یه گروه تلگرامی بساز واسه بحث و تبادل نظر خیلی خوب میشه

مطالب پیشنهادی