ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش قیمت محصولات میتسوبیشی؛ نتیجه تغییر نرخ ارز و تعرفه واردات

شرکت آرین موتور نماینده رسمی خودروهای میتسوبیشی ژاپن در ایران، قیمت محصولات خود را با توجه به تغییرات نرخ ارز و تعرفه‌‎های جدید واردات اعلام نمود. قیمت دقیق محصولات میتسوبیشی در بازار کشور را می ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

شرکت آرین موتور نماینده رسمی خودروهای میتسوبیشی ژاپن در ایران، قیمت محصولات خود را با توجه به تغییرات نرخ ارز و تعرفه‌‎های جدید واردات اعلام نمود. قیمت دقیق محصولات میتسوبیشی در بازار کشور را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

همانطور که از جدول فوق مشخص است، حداکثر افزایش قیمت مربوط به کراس اوور سایز متوسط اوتلندر است که بالغ بر 17 میلیون تومان می شود و با توجه به برخورداری از موتور حجیم 2.5 لیتری، مشمول بیشترین تغییرات تعرفه ای شده است.

میتسوبیشی قیمت

آنچه جای تعجب دارد اینکه تغییرات تعرفه ای و ارزی صورت گرفته حتی بر روی خودرو اقتصادی ای و کم مصرفی مانند میراژ نیز تاثیر زیادی گذاشته و شاهد افزایش قیمت حدود 5 میلیون تومانی این خودرو در قیمت گذاری های جدید هستیم.

براساس اخبار غیر رسمی منتشر شده، تعرفه های جدید واردات خودرو دامنه وسیعی از 55 تا 150 درصد را شامل می شود و از همین رو تقریبا تمامی خودروهای وارداتی حداقل در کوتاه مدت مشمول افزایش قیمت خواهند شد، با این وجود اما باید منتظر ماند و دید که تغییرات قیمت های رسمی واردکنندگان می تواند باعث ترکیدن حباب قیمت های چند ماه اخیر در بازار خودروهای وارداتی شود یا خیر، چرا که ظرف 6 ماه گذشته به دلیل بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو شاهد افزایش چشمگیر قیمت خودروها بودیم، به شکلی که برخی خودروهای 230 - 240 میلیون تومانی حالا با قیمت هایی بیش از 300 میلیون تومان آگهی می شوند.

قیمت خودروهای وارداتی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۳ دی ۱۳۹۶

    تاحالا دیدین چیزی به نفع مردم ارزون شه, بهتره اینطوری بگم تا حالا دیدین کاری که براشون سود نداره انجام بدن.

  • مجید
    مجید | ۳ دی ۱۳۹۶

    روحانی مچکریم!

  • arman09
    arman09 | ۳ دی ۱۳۹۶

    اینارو نخواستیم چرا خودرو مونتاژ داره اینقدر گرون می شه . اکسنت دیروز 9 میلیون گرون شد. اون که تعرفه نداره دیگه. درده اونا چیه

مطالب پیشنهادی