ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیتا معرفی شد؛ دوربین ورزشی که می تواند به پهپاد تغییر کند

بسیاری از افرادی که به عکاسی علاقه دارند به دنبال خرید دوربین های ورزشی هستند. همچنین برخی از آنها وسوسه می شوند که یک پهپاد نیز داشته باشند تا توسط آن بتوانند عکس یا فیلم ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

بسیاری از افرادی که به عکاسی علاقه دارند به دنبال خرید دوربین های ورزشی هستند. همچنین برخی از آنها وسوسه می شوند که یک پهپاد نیز داشته باشند تا توسط آن بتوانند عکس یا فیلم های خاص تری  ثبت کنند. اکشن کم «Pitta» که به تازگی معرفی شده همان گجتی است که به کار این دسته از کاربران می آید. پیتا می تواند وظیفه یک دوربین ورزشی و نیز پهپادی برای عکاسی را به عهده بگیرد.

این گجت که برای تأمین سرمایه در سایت جمع سپاری کیک استارتر قرار داده شده، وقتی به عنوان دوربین ورزشی استفاده می شود، به شکل یک گوی است که می توان به واسطه  جایگاه اتصال ویژه، آن را به دوچرخه یا هر سه پایه دیگری متصل کرد.

این گجت از فیلم برداری با کیفیت 4K و 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و می تواند تصاویری با کیفیت 13 مگاپیکسل نیز ثبت کند. کاربر همچنین می تواند از طریق اپ ویژه تلفن های هوشمند به تنظیمات آن دسترسی داشته باشد یا تصاویر و ویدیوها را مشاهده نماید.

اگر قصد داشته باشید از حالت پهپاد پیتا استفاده کنید، کافیست ماژولی که دارای  4 بازوی پره دار و GPS است را به زیر آن اضافه کنید تا بدین ترتیب به یک پهپاد تبدیل شود. همچنین به راحتی می توان آن را با تلفن هوشمند کنترل کرد. مدت پرواز پیتا نیز 15 دقیقه است و می توان برخی از قابلیت های هدایت خودکار ساده از جمله حرکت چرخشی به دور سوژه یا بازگشت و فرود به مکان شروع پرواز را نیز برای آن تعریف کرد.

یک داک ویژه نیز برای شارژ باتری لیتیم یونی آن نیز در نظر گرفته شده. از سوی دیگر پیتا از قابلیت اتصال به شبکه وای فای بهره می برد تا بدین ترتیب بتوان به عنوان یک دوربین امنیتی از آن استفاده کرد.

قیمت اولیه این گجت 269 دلار است و میزان سرمایه ای که برای تولید آن جمع شده اکنون از حد مورد نیاز نیز فراتر رفته. بدین ترتیب احتمالاً به زودی تولید آن آغاز خواهد شد و از فروردین تا اردیبهشت ماه سال 97 نیز برای خریداران ارسال خواهد گشت.

اگر به فیلم برداری توسط پهپاد علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب دیجیاتو در مورد فیلم بی نظیری از حرکات چرخشی پهپاد بر فراز یک جزیره را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی