ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات: اپراتور بیجا می‌کند اطلاعات مشتریان را در اختیار دیگران بگذارد

همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه با تجلیل از مدیران این وزارتخانه در دوره چهار ساله دولت یازدهم امروز برگزار شد. در طی این رویداد وزیر ارتباطات ضمن اشاره به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه با تجلیل از مدیران این وزارتخانه در دوره چهار ساله دولت یازدهم امروز برگزار شد. در طی این رویداد وزیر ارتباطات ضمن اشاره به موضوع حریم خصوصی مشترکین تلفن همراه گفت: «اپراتور بیجا می‌کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار دیگران می‌گذارد؛ حتی خودشان هم نباید از این اطلاعات استفاده کنند.»

او با اشاره به فاش شدن دیتابیس یکی از اپراتورها در سال گذشته این مسئله را یک تخلف تلقی کرد و درباره حضور فعال قوه قضاییه نسبت به این پرونده‌ها در موارد آتی به اپراتورها هشدار داد.

جهرمی در ادامه از خواسته‌های مردم درباره داشتن اینترنت پرسرعت، ارزان و امن گفت و به دستاوردهای وزارتخانه دولت یازدهم در این زمینه و دیگرمواردی چون رشد بی‌نظیر در حوزه پهنای باند، ایجاد اشتغال در حوزه ICT و تسهیل مقررات اشاره کرد. او برنامه وزارتخانه را در چهار سال پیش رو، توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: «نیازمندیم تا در این عرصه مدیرپروری انجام شود تا در دوره بعدی کار را به جوانان بسپاریم. استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در سیستم کنونی وزارتخانه وجود دارد.»

. وی همچنین با بیان این‌که ما می‌خواهیم تا برنامه ششم به اهدافی که تعیین کرده‌ایم برسیم، ادامه داد:

«این‌که هر کسی از شبکه ملی اطلاعات تفسیری داشته باشد، برای ما قابل قبول نیست، چرا که در این حوزه قوه مجریه اهدافی را با عنوان سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات تدوین و تعیین کرده است که ما طبق این سند پیش می‌رویم. مسئله شبکه ملی اطلاعات به نوبه‌ای زیرساخت اقتصاد دیجیتال به شمار می‌رود و ایجاد اشتغال در کشور خواهد کرد.»

اپراتور بیجا می‌کند

جهرمی طبق وعده‌های پیشین خود بازهم به مسئله مجهز شدن تمام شهرها به اینترنت نسل چهارم و سوم موبایل تا قبل از دهه فجر اشاره کرد و نیاز مردم به اتصال اینترنتی را یک نیاز همگانی عنوان کرد. او همچنین از لزوم حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای امروزی گفت و برای وارد شدن سرمایه‌گذاران برای تبدیل و اتصال ایده‌های صاحبان کسب‌وکار به دنیای تجارت واقعی ابراز امیدواری کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که مدیران ICT از این به بعد نماینده وزیر در استان‌ها هستند، گفت:

«مدیران ما در استان‌ها باید پاسخگوی مردم باشند. این که مخابرات خصوصی شده و دیگر در اختیار دولت نیست، نباید اینگونه تلقی شود که ما ابزارهای نظارتی و قانونی را برای کنترل آن نداریم. اینها باید امکانات را برای مردم فراهم کنند. مخابرات استان‌ها موظفند با مدیران ICT به عنوان ارشدشان هماهنگی لازم را داشته باشند.»

در ادامه این مراسم که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شد از مسئولان و مدیران پیشین این وزارتخانه تقدیر و تشکر به عمل آمد و احکام مسئولان جدید در حوزه‌های مختلف مدیریتی و معاونتی این وزارت ارایه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۳ دی ۱۳۹۶

    اپراتور بیجا میکنه...ما خودمون این کارو انجام میدیم???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی