ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بنتلی بنتایگا زیر تیغ جراحی استارتک؛ ترکیب تجمل انگلیسی و مهندسی آلمانی

استارتِک (Statrtech) که در اصل زیر مجموعه کمپانی معروف و خوشنام برابوس محسوب می شود، به صورت انحصاری به تقویت و ارتقای مدل های مختلف بنتلی، جگوار، لندرور، رنجرور و مازراتی می پردازد. این تیونر ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

استارتِک (Statrtech) که در اصل زیر مجموعه کمپانی معروف و خوشنام برابوس محسوب می شود، به صورت انحصاری به تقویت و ارتقای مدل های مختلف بنتلی، جگوار، لندرور، رنجرور و مازراتی می پردازد.

این تیونر آلمانی مدتی است که پروژه هایی را بر روی یکی از سریع ترین و لوکس ترین شاسی بلندهای حال حاضر جهان یعنی بنتلی بنتایگا اجرا می کند.

بنتلی بنتایگا

متخصصین استارتک اخیرا برنامه ویژه ای را برای این شاسی بلند پرطرفدار بنتلی در نظر گرفته اند که شامل ارتقای نمای ظاهری و قوای محرکه می شود. بر این اساس چنانچه مالکین بنتایگا از ارقام مربوط به خروجی پیشرانه راضی نباشند، می توانند با پرداخت 18,900 یورو و سفارش پکیجی اختصاصی، قدرت موتور 6 لیتری و W12 خودروی خود را از 608 به 710 اسب بخار افزایش دهند. با این پکیج گشتاور نیز با 170 واحد افزایش به 1,070 نیوتن متر خواهد رسید.

بنتلی بنتایگا

در کنار بخش فنی، نمای ظاهری این بنتلی نیز بسیار مورد توجه متخصصین استارتک قرار گرفته است و در صورت سفارش کیت مربوطه بنتایگا ظاهری قرص و محکم همانند ساعت های سری G-Shock کاسیو پیدا می کند!

کیتی که برای این شاسی بلند لوکس انگلیسی در نظر گرفته شده، ظاهر این بنتلی جسور را کمی عبوس تر از قبل کرده و به واسطه سپر فیبر کربنی 3,391 یورویی، بنتایگا در نمای جلو اکنون خشن تر و تهاجمی تر دیده می شود.

بنتلی بنتایگا

در نمای جانبی رکاب بزرگ و گلگیرهای متورم کاملا جلب توجه می کنند. با تکیه بر این عناصر، گویی بنتایگا به باشگاه رفته و عضلات آن حجیم تر شده اند! البته استفاده از کمک فنرهای جدید و کاهش ارتفاع تا 25 میلی متر نیز نقشی کلیدی در شکل گیری این احساس دارند.

اسپویلر جدید سقفی، دیفیوزرها و چهار اگزوز بیرون زده از سپر 9,758 یورویی مهم ترین عناصر نمای عقب هستند که چشمان هر بیننده ای را به مجذوب خود می کنند.

برای تکمیل نمای ظاهری، استارتک برای مالکین بنتایگا رینگ های غول پیکر 23 اینچی را با لاستیک های 295/35 ZR 23 کانتینتال SportContact 6 پیشنهاد می کند. برای خرید این رینگ های بسیار زیبا نیز باید 3,272 یورو کنار گذاشت.

بنتلی بنتایگا

با وجود بهینه سازی های زیاد و هزینه های گزافی که صرف تیونینگ این خودرو می شود، ظاهرا فاکتورهایی مثل شتاب و حداکثر سرعت چندان بهبود نیافته و همانند مدل استاندارد باقی مانده است. با این حال شاید برخی دوست داشته باشند که با پرداخت این هزینه ها، باز هم متمایزتر دیده شوند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • muhammadreza
    muhammadreza | ۵ دی ۱۳۹۶

    فقط اونی که منصوری تیونینگش کرده

  • sd
    sd | ۳ دی ۱۳۹۶

    خیلی زیباست

  • ami_ald
    ami_ald | ۳ دی ۱۳۹۶

    یه ترکیبی هم از مینی کوپر داره

  • ami_ald
    ami_ald | ۳ دی ۱۳۹۶

    عقبشو دیدم یاد بنز افتادم یه ماشین لوکسو تبدیل کردن به یه ماشین اسپرت

مطالب پیشنهادی