ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین بازی سال از نگاه مخاطبین دیجیاتو مشخص شد

از دو روز پیش و همزمان با انتشار لیست 10 بازی برتر سال 2017 از نگاه دیجیاتو، از شما مخاطبین خواستیم تا سری به کانال تلگرامی ما زده و از میان 5 بازی برتر سال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

از دو روز پیش و همزمان با انتشار لیست 10 بازی برتر سال 2017 از نگاه دیجیاتو، از شما مخاطبین خواستیم تا سری به کانال تلگرامی ما زده و از میان 5 بازی برتر سال دیجیاتو، یکی را به عنوان بهترین بازی سال 2017 از دید خودتان انتخاب کنید. ساعاتی پیش این نظرسنجی به پایان رسید و بازی Horizon: Zero Dawn، انحصاری تحسین شده کنسول پلی استیشن 4 توانست با کسب درصد قابل توجهی از آرا، به عنوان بهترین بازی سال از نگاه مخاطبین دیجیاتو انتخاب شود.

هورایزن: زیرو داون که در لیست نویسندگان دیجیاتو جایگاه پنجمین بازی برتر سال را به خود اختصاص داده بود، بدون شک یکی از جالب توجه ترین عناوین 2017 بود که همواره به شکل مستقیم یا غیرمستقیم با The Legend of Zelda: Breath of the Wild مورد مقایسه قرار می گرفت؛ جدا از انحصاری بودن هر دو بازی، هورایزن و زلدا از نظر گیم پلی و داستان سرایی شباهاتی غیرقابل انکار با یکدیگر داشتند اما قطعاً تفاوت هایی بنیادین نیز میان‌شان به چشم می خورد.

بهترین بازی سال دیجیاتو

مخاطبین دیجیاتو بعد از هورایزن: زیرو داون، بیشترین رای را به The Legend of Zelda دادند تا نشان دهند که دسترسی بیشتر به کنسول پلی استیشن 4 و سهم کم کنسول نینتندو سوییچ از بازار ایران (حداقل تا به امروز) و اجحاف هایی که بعضاً به آن می شود، به معنای عدم شناخت کافی از هنر ژاپنی ها نیست.

بعد از این دو بازی، نوبت به Wolfenstein 2: The New Colossus و Super Mario Odyssey رسید تا در مقام سوم و چهارم قرار گیرند و در نهایت بازی Persona 5 با کسب سهم ناچیزی از آرا نشان داد که ظاهراً مذاق مخاطبین دیجیاتو آنقدرها با نقش آفرینی های ژاپنی و پیچیدگی هایی که به همراه می آورند سازگار نیست؛ فارغ از اینکه چه دستاوردهای مهمی در ژانر خود داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۴ دی ۱۳۹۶

    این مگه زلدا نیست؟

  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۴ دی ۱۳۹۶

    Nier Automata از شاهکارایی هست که گویا خیلی به مذاق مردم خوش نیومده و این ناراحتم میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی