ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تکذیبیه شرکت مدیران خودرو در رابطه با عدم شماره گذاری خودروهای غیر استاندارد

در پی انتشار خبری مبنی بر توقف شماره گذاری 25 مدل خودروی تولیدی مبنی بر نداشتن استاندارد ، روابط عمومی شرکت مدیران خودرو اعلام نمود که کلیه خودروهای این شرکت دارای استانداردهای لازم تولید هستند. ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

در پی انتشار خبری مبنی بر توقف شماره گذاری 25 مدل خودروی تولیدی مبنی بر نداشتن استاندارد ، روابط عمومی شرکت مدیران خودرو اعلام نمود که کلیه خودروهای این شرکت دارای استانداردهای لازم تولید هستند.

شایان ذکر است که در لیست ارسالی نام 3  خودرو از محصولات شرکت مدیران خودرو به چشم میخورد که  خودروهای ام وی ام 315 صندوقدار و 550 پیش از این از چرخه تولید محصولات این شرکت حذف شده و دیگر تولید نمی شوند.

از سوی دیگر در مورد خودروی تیگو5 ، هم اکنون مدل فیس لیفت این خودرو از دی ماه 95 تولید می شود که در لیست ارسالی به اشتباه مدل قدیمی ذکر شده است.

شایان ذکر است طبق اطلاعات ضمیمه کلیه محصولات شرکت مدیران خودرو در دو برند چری و ام وی ام دارای کلیه استانداردهای لازم بوده و براساس قوانین جاری کشور شماره گذاری می شوند.

در همین رابطه مدیران سایپا نیز از اخذ مجوز های لازم برای تولید محصولات خود خبر داده اند، ایران خودرو اعلام کرده است که پژو پارس با موتور XUM از ابتدای امسال تولید نمی شود و مدیران بهمن موتور نیز از توقف تولید بسترن B50 از ماه ها قبل سخن گفته اند.

در نهایت کرمان موتور نیز اعلام کرده که تاکنون ابلاغیه ای در خصوص عدم استاندارد بودن مدل هیوندای I10 دریافت نکرده است.

از این رو به نظر می رسد مناقشه سازمان استاندارد با خودروسازان کشور اساسا ابعادی غیر فنی داشته و باید منتظر اخبار تکمیلی و رایزنی های شرکت های درگیر در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی