ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریزر
تکنولوژی

وقتی مدیرعامل ریزر بابانوئل می شود

در روزهای گذشته رسانه ها از سرقت هدایای کریسمس دو کودک استرالیایی خبر داده بودند و حالا مدیرعامل ریزر نقش بابانوئل را برای آنها بازی کرده است. این هدایا شامل یک کیبورد گیمینگ ریزر و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

در روزهای گذشته رسانه ها از سرقت هدایای کریسمس دو کودک استرالیایی خبر داده بودند و حالا مدیرعامل ریزر نقش بابانوئل را برای آنها بازی کرده است.

این هدایا شامل یک کیبورد گیمینگ ریزر و چند ابزار دیجیتال برای «کالوم» 12 ساله و یک عروسک باربی و کیف اسباب بازی برای خواهر کوچکترش «چلسی» بوده است.

ریزر یکی از کمپانی هایی است که در تولید تجهیزات قدرتمند و مقاوم برای بازی از قبیل کیبورد و ماوس مهارت بالایی دارد و با این حال محصولات این کمپانی اغلب قیمت بالایی دارند.

«مین-لیانگ تان»، مدیرعامل ریزر در پیامی توییتری از رسانه ها خواسته بود برای تهیه مجدد این هدایا و ارسال آنها برای کالوم و چلسی به وی کمک کنند:

آیا کسی در استرالیا می تواند نویسنده خبر یا این خانواده را به من معرفی کند؟ می خواهم از اینکه کالوم کیبورد ریزر را به عنوان هدیه کریسمس دریافت می کند مطئن شوم.

کالوم، چلسی ومادرشان

مادر این کودکان که «آدلا کرتلی» نام دارد از به سرقت رفتن این هدایا متعجب شده است:

من دزدیدن کارت اعتباری یا لوازم دیگر را درک می کنم اما نمی دانم چرا یک نفر باید عروسک باربی و کیف اسباب بازی را به سرقت ببرد.

او گفته بود هدایایی که برای کالوم تهیه کرده اند قیمت بالاتری داشته و خرید مجدد آن هزینه اضافه ای را به آنها تحمیل می کند.

در این جاست که مدیرعامل ریزر مانند بابانوئل وارد شده و علاوه بر کیبورد هدایای هیجان انگیزی دیگری را برای کالوم تهیه کرده است.کیبورد ریزمین-لیانگ تان روز گذشته در پیام توییتری دیگری اعلام کرده است:

زمانی که این ماجرا را در دیلی تلگراف خواندم می دانستم نمی توانیم دست روی دست بگذاریم و حالا با خرسندی اعلام می کنم که علاوه بر کیبورد مجموعه کاملی از ابزارهای گیمینگ را برای کالوم ارسال کرده ایم

کارت اعتباری به سرقت رفته در یک جایگاه سوخت استفاده شده و پلیس در تلاش است با استفاده از دوربین های مداربسته سارق را شناسایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۴ دی ۱۳۹۶

    ینی فرض کن من چند ماه نگاه کیبورد میکردم حسرت میخوردم
    بعد اینا یه باربی ازشون دزدیدن، کل پکشون رو دادن!

  • ZLATAN
    ZLATAN | ۴ دی ۱۳۹۶

    خدا شانس بده?
    مگه چلسی اسم باشگاه نیست؟?

  • ami_ald
    ami_ald | ۴ دی ۱۳۹۶

    خوش به حالش همینا توی ایران بخوای بخری نزدیک ۲ملیون میشه

  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۴ دی ۱۳۹۶

    نگا شانسو!!!!

مطالب پیشنهادی